مسابقات فوتبال روی میز در رامسر برگزار شد + تصاویر

مسابقات فوتبال روی میز به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش با همت هیات انجمن های ورزشی شهرستان رامسر برگزارشد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فوتبال دستی که بازی بسیار مهیج وجذابی است یکباردیگر شور ونشاط خاصی درمیان علاقمندان آن در سالن تختی رامسر بوجود آورد .
مازیار علیجانی سرپرست هیات انجمن های ورزشی شهرستان رامسر که یکی از بهترین بازیکنان این رشته در استان مازندران ابوذر قربانی که سابقه عنوان سومی استانی فوتبال روی میز در کارنامه دارد. بعنوان مسئول فوتبال روی میز منصوب کرده است با این انتخاب یکبار دیگر قدیمی ها وبازیکنان جوان این رشته رادورهم جمع کرد در روز جمعه بیست وششم مهرماه این مسابقات در سالن تختی رامسر با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر برگزار کرد .
مازیار علیجانی سرپرست هیات انجمن های ورزشی درباره این مسابقات به خبرنگار ماگفت : به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش مسابقات فوتبال روی میز (فوتبال دستی ) در سالن تختی با همکاری ابوذر قربانی مسئول این بخش و اعضای هیات انجمن های ورزشی روز جمعه در سالن تختی برگزار کردیم خیلی خوشحالم که بازیکنان قدیمی وپیشکسوت این رشته و بازیکنان جوان و علاقمند این بازی مهیج یکبار دیگردور هم جمع شدند نفراتی همچون حبیب ربانی ، رحمان ذبیحی ، فرهاد قربانپور ، روح الله گلمحمدی ، پیمان حبیب زاده ، رضاسلملیان ، نقی حکیمی ، جواد گلدوست ، احمدرنجبر و —همه از پیشکسوتان رامسر در این رشته در این مسابقات حضور داشتند .
وی افزود : این مسابقات در دوبخش تک نفره و دو نفره با شرکت بیست تیم برگزار شد که در پایان در بخش تک نفره : رضاسلملیان مقام اول ، رحمان ذبیحی مقام دوم ، اکبررضایی مقام سوم

و دربخش دونفره : رحمان ذبیحی و علیرضا حلاجیان مقام اول ، حسن پور عباسی و ابو لفضل عبادی مقام دوم ، حامد رضوی و مصطفی حلاجیان مقام سوم را بدست آوردندکه به هریک لوح وجوایز نقدی برگزار شد.

مازیارعلیجانی در پایان از ابوذر قربانی مسئول مسابقات فوتبال روی میز هیات انجمن های ورزشی ، محسن کیان ثانی نایب ریس هیات ، یاشار کیان ثانی دبیر ، امید رستمیان و احمدرنجبر و سایر کسانی در امر این مسابقه همکاری کردند تشکر کرد و ازحضور هادی حلاجیان و نیما علی رمجی عضو شورای شهر ، ریس اداره ورزش جوانان بابت حضور در مسابقه و توزیع جوایز و همچنین از بهره بردار مجموعه ورزشی تختی رامسر جهت در اختیار قرار دادن سالن مسابقات تقدیر و تشکر کرد . و اظهار امیداوری کرد در سایر رشته ها مربوط به بخش هیات انجمن های ورزشی با همکاری مسئولان بخش های مختلف مسابقات مختلفی برگزار شود .