حسین زادگان : تعامل با دانشگاه‌ها راه‌گشای تدوین سند راهبردی ورزش مازندران است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تعامل و ارتباط با دانشگاه‌ها راه‌گشای هر چه بهتر تدوین سند راهبردی ورزش استان است. به گزارش مازند اسپرت ، حبیب حسین‌زادگان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه ورزش استان با تبریک پیروزی جشن هسته‌ای به عموم مردم کشور و تشکر از اساتید در این جلسه، اظهار کرد: […]

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تعامل و ارتباط با دانشگاه‌ها راه‌گشای هر چه بهتر تدوین سند راهبردی ورزش استان است.

به گزارش مازند اسپرت ، حبیب حسین‌زادگان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه ورزش استان با تبریک پیروزی جشن هسته‌ای به عموم مردم کشور و تشکر از اساتید در این جلسه، اظهار کرد: تعامل موثر و مفید با دانشگاه‌ها راه‌گشای هر چه بهتر برای تدوین سند راهبردی ورزش استان است.

وی با اشاره به درخشش و افتخارآفرینی ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در کنار تیم‌ها، بیان داشت: جایگاه ورزش بانوان با توجه به افتخارآفرینی در استان خوب است که توانسته به نتایج قابل قبولی دست یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه جنسیت در ورزش معنا ندارد، تصریح کرد: برای نشاط جامعه و سلامتی افراد ورزش برای همه افراد زن و مرد نیاز است که با گسترش ورزش همگانی در خانواده‌ها می‌توان به توسعه ورزش استان کمک کرد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه ظرفیت علمی در دانشگاه‌های استان بسیار زیاد است، ادامه داد: برای توسعه ورزش استان به‌ویژه بانوان و طرح و بهبود سلامت افراد و جامعه تفاهم‌نامه خوبی بین دستگاه ورزش و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تعامل با دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه و در نهایت اجرا نمودن برنامه‌ها و سند توسعه در حوزه‌هایی که مسایل و مشکلات وجود دارد با هم‌فکری اساتید و اعضای شورای راهبردی به ظهور برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه برای کم کردن هزینه درمان افراد باید ورزش کرد، بیان داشت: سهم و نقش دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش همگانی ارزیابی می‌شود و باید در این زمینه نگاه مسئولان استانی را به ورزش تغییر داد.

حسین‌زادگان در پایان گفت: با برگزاری چنین جلساتی حوزه ورزش بانوان در مدال‌آوری، سرانه ورزشی و همچنین چالش‌ها و مشکلات ورزش بانوان را می‌توان برطرف کرد.