کلوپ: به دنبال جذب ستاره‌های دورتموند نیستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که قصد ندارد ستاره‌های بروسیا دورتموند را به لیورپول بیاورد.   به گزارش “مازنداسپرت“، پس از پیوستن کلوپ به لیورپول، شایعاتی مبنی بر علاقه لیورپول به جذب مارکو رویس و ایلکای گوندوگان مطرح شد. در حالی که یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند نیز این شایعات را دور از ذهن […]

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که قصد ندارد ستاره‌های بروسیا دورتموند را به لیورپول بیاورد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پس از پیوستن کلوپ به لیورپول، شایعاتی مبنی بر علاقه لیورپول به جذب مارکو رویس و ایلکای گوندوگان مطرح شد. در حالی که یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند نیز این شایعات را دور از ذهن خواند و مدعی شد که خیلی بعید است که کلوپ به دنبال جذب ستاره‌های دورتموند باشد، سرمربی آلمانی نیز این موضوع را تایید کرد.

او گفت:” به هیچ عنوان قصد ندارم ستاره‌های دورتموند را به پیوستن به لیورپول ترغیب کنم. مقدار پولی که اجازه دارم در ژانویه هزینه کنم برایم مهم نیست. در ماه اکتر هستیم و من هنوز نمی‌دانم چند بازی دیگر تا زمستان پیش رو داریم. ولی مشخصا بازی‌های زیادی باقی مانده و ابتدا به بازیکنان خودمان نگاه خواهیم کرد.و”

کلوپ درباره بالا بودن انتظارات گفت:” شکی نیست که چالش بزرگی پیش روی ماست ولی همه ما از این مطلع هستیم. لیورپول در چند سال اخیر موفقیت چندانی کسب نکرده و مربیان زیادی عوض کرده است. حالا یک مربی آلمانی آورده اند ولی من معجزه نمی‌کنم. به زمان نیاز دارم.”

 

منبع:ورزش۳