در مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال مازندران در غیاب رئیس فدراسیون چه گذشت!؟

مجمع عمومی عادی سالیانه هیات فوتبال مازندران در حالی برگزار شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون حاضر به حضور در این مجمع نشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجمع عمومی عادی سالیانه هیات فوتبال مازندران در حالی برگزار شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون و همچنین رئیس مجمع به بهانه هایی حاضر نشد در این مجمع شرکت کند تا باز هم حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ریاست این مجمع را بر عهده بگیرد.

حسین زادگان: همه توانمان را برای اعتلای فوتبال مازندران به کار خواهیم گرفت

حسین زادگان در مجمع عمومی هیات فوتبال مازندران گفت: فوتبال یکی از بهترین ابزار مناسب برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.

حبیب زادگان در مجمع عمومی هیات فوتبال مازندران اظهار داشت: درصد بالای حضور ورزشکاران مازندرانی در تیم های ملی و درخشش و کسب مدال های رنگارنگ در ‌میادین بین المللی باعث شد که چشم امید ورزش ایران همواره به مازندران باشد.

وی گفت: مازندران ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته فوتبالی دارد که همین رقم کافی است تا گویای حجم کار در ورزش مازندران باشد.

حسین زادگان عنوان کرد: فوتبال تنها یک ورزش نیست بلکه فوتبال حلال بسیاری از مشکلات اجتماعی است و یکی از بهترین ابزار مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: دستاورد بزرگ‌ فوتبال مازندران در یک سال اخیر صعود نساجی به لیگ برتر بوده که اگر همت استانی از استاندار محترم گرفته تا ‌پایین ترین مسئول نبود این مهم محقق نمی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: تعامل با صدا و سیمای مرکز مازندران و امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل با این نهاد جهت حمایت هر چه بیشتر از ورزش استان و خصوصا فوتبال منعقد شده است.

وی در پایان گفت: همه توان مان را برای اعتلای فوتبال استان به کار خواهیم گرفت.

رئیس هیات فوتبال مازندران : مدارس فوتبال باید دارای ساختار شوند/هیات های پیشرو در کشور هستیم !

رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال مازندران گفت: نساجی و خونه به خونه هر دو در سال گذشته جذابیت خاصی به لیگ دسته اول داده بودند و امروز با رقابتی کاملا فوتبالی نساجی در لیگ ‌برتر حضور دارد.

بهروان ضمن تشکر از مدیران عامل تیم ها و باشگاه ها اظهار کرد: ما در تمامی رده ها تیم در لیگ برتر داریم و صعود های زیادی در طول یکسال گذشته داشته ایم .

وی با بیان اینکه در همه رده ها آموزش جدی گرفته می شود، افزود: هیات مازندران در بخش آموزش جز هیات های پیشرو در کشور است.

بهروان عنوان کرد: بسیاری از شورای اسلامی شهرهای استان همکاری های تنگاتنگ و حمایت های بی دریغی از تیم ها و باشگاه ها دارند. از جمله آنها ساری بعنوان مرکز استان است که حضور شخصیتی کاملا ورزشی همچون دکتر سعید نجاریان باعث شده تا همواره فوتبال استان از مساعدت های آنها بهره مند شود.

رئیس هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: هزینه های سرسام آور باعث شده تا باشگاه هایی که در رده های پایه فعالیت دارند با مشکلات بزرگی مواجه شوند و وضعیت اسفناکی دارند.

بهروان با اشاره به اینکه ما استان اول داشتن تیم در کشور هستیم افزود: تیم ها باید دارای هیات مدیره شوند و باشگاه خودشان را ثبت کنند.

وی ادامه داد : مدارس فوتبال غیر مجاز باید مجوز بگیرند و آکادمی درست کنند تا دارای ساختار شوند.

بهروان با تجمید از حسین زادگان، گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران به مدیریت آقای حسین زادگان انصافا حمایت های خوبی از فوتبال استان دارد و با وجود کمبودها اما همیشه پشتوانه هیات بوده است.

وی در پایان گفت: تشکر از اسلامی استاندار و حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بابت حمایت های بی شائبه شان از فوتبال استان که باعث دلگرمی ماست.

قابل ذکر است، در این مجمع نماینده هایی از هیات ها، باشگاه ها، داوران و مربیان سوالات و نظرات خودشان را مطرح کردند. این مجمع هم بدون حواشی نبود و عدم حضور تاج صدای اعتراض محمدی کیادهی مدیر باشگاه استقلال ساری را نیز در آورده بود که با پاسخ منطقی مدیرکل ورزش و جوانان این حواشی نیز آرام گشت .