پیروزی جوانان مازندرانی در دو دیدار مسابقات هندبال ساحلی کشور

نماینده مازندران در دو دیدار سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور که به‌میزبانی ساری در سواحل فرح‌آباد برگزار می‌شود، مقابل تیم‌های هندبال طبس و انزلی به پیروزی رسید.   به گزارش مازند اسپرت، سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور از روز گذشته به‌میزبانی مازندران در ساحل فرح‌آباد ساری آغاز به‌کار کرد. […]

524611414نماینده مازندران در دو دیدار سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور که به‌میزبانی ساری در سواحل فرح‌آباد برگزار می‌شود، مقابل تیم‌های هندبال طبس و انزلی به پیروزی رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت، سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور از روز گذشته به‌میزبانی مازندران در ساحل فرح‌آباد ساری آغاز به‌کار کرد.

در این دوره از مسابقات چهار تیم زغال‌سنگ طبس، هیئت هندبال گرگان، رستوران حاج‌حسن ساری و هیئت هندبال بندرانزلی شرکت دارند.

در نخستین دیدار این رقابت‌ها زغال‌سنگ طبس با نتیجه دو بر صفر از سد هیئت هندبال گرگان گذشت و تیم هندبال ساحلی مازندران هم با نتیجه مشابه مقابل هیئت هندبال بندرانزلی به پیروزی رسید.

در دیگر دیدارها‌ نماینده طبس با نتیجه دو بر صفر از هندبالیست‌‌های بندرانزلی پیشی گرفتند و نماینده مازندران هیئت هندبال گرگان را مغلوب کرد.

نماینده بندرانزلی شامگاه گذشته مقابل هندبالیست‌های گرگانی که دیگر تیم استان‌های شمالی کشور را تشکیل می‌دهند با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

دیدار دو تیم رستوران حاج‌حسن ساری مقابل زغال‌سنگ طبس در حالی به‌دلیل بارش شدید باران نیمه‌کاره ماند که در نیمه اول نماینده مازندران مقابل حریف خود پیروز شده بود.

سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور در منطقه دو پیگیری می‌شود که در آن تیم‌های حاضر در منطقه شمال با یکدیگر در ساری دیدار می‌کنند.

سه تیم برتر این مسابقات به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند که احتمال می‌رود این دوره از مسابقات یک ماه آینده برگزار شود.