تصاویر مراسم تقدیر از بازیکنان مدرسه فوتبال نوین رامسر

مدرسه فوتبال نوین رامسر که با مدیریت رضا فرزین فر مربی و داور ملی فوتبال و همچنین یکی از ناظرین و سرپرستان مسابقات مختلف فوتبال در استان مازندران از سال ۱۳۸۲ آغاز به کارکرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدرسه فوتبال نوین رامسر که با مدیریت رضا فرزین فر مربی و داور ملی فوتبال و همچنین یکی از ناظرین و سرپرستان مسابقات مختلف فوتبال در استان مازندران از سال ۱۳۸۲ آغاز به کارکرد هر ساله در پایان سال با برگزاری مراسم شکیل با اهدای مدال و لوح از شاگردان خود تقدیرمی کند .

امسال هم طبق روال با حضور معاونت فرماندار اصلانی ، شهردار شهررامسر باقرسلیمی ، ریاست شورای شهر رامسر خلخالی و اعضای شورای شهررامسر ،بخشدار شهرستان رامسر نعمتی ، ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر علی رمجی ، و اولیا شاگردان مدارس فوتبال از حدودصد نفر از شاگردانش با اهدای لوح ومدال تقدیر کرد . دربخشی دیگری از این مراسم نیز از مربیان مدرسه فوتبال تقی عشوری ، پویان امیر خانی ، کمیل محمدی ، محمد ناصح با اهدای مدال ، کارت هدیه و لوح تقدیر نیز تجلیل شد .
جواد اصلانی معاونت فرمانداری شهرستان رامسر در بخش ابتدایی این مراسم نیز ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالا ر شهیدان گفت : فوتبال پرطرفدارترین ورزش دنیا است . که عامل وحدت میان کشورهای جهان نیز می باشد . وی افزود : این ورزش حتی در تصمیمات مهم سیاسی دنیا نقش ایفا می کند . وی بیان کرد : فوتبال در دنیای امروز به یک زبان جهانی مشترک تبدیل شده است. فوتبال به‌مثابه یک زبان جهانی که دارای دستور زبان و واژگان و قواعد بین‌المللی است و چگونگی اجرا و انجام آن نیز جنبه جهانی پیدا کرده، مسلما یکی از مهم‌ترین ارکان فرهنگ جهانی امروز را تشکیل می‌دهد ولی در عین حال پدیده محلی نیز به‌شمار می‌رود. چراکه تمامی سازوکارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع در بعد محلی‌اش، تحت‌تاثیر پدیده فوتبال قرار گرفته است.

اما نیما علی رمجی ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر نیز با عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین ( ع ) با اشاره به این موضوع که در فصل تابستان ما با برنامه های مختلف و برگزاری کلاسهای مختلف سعی درپرکردن اوقات فراغت دانش آموزان داریم . گفت : مدارس فوتبال بخش اعظمی مقوله اوقات فراغت قشر نونهال ونوجوان در تابستان شکل می دهند و یکی از مدارسی فوتبالی که با گرفتن مجوز از هیات فوتبال مازندران همواره موفق بوده است و حدود صدورزشکار سازمان یافته دارد مدرسه فوتبال نوین رامسر بات مدیریت رضا فرزین فر می باشد . رمجی افزود : فوتبالی معمولا ” ورزشی است که آمار بالایی در میان ورزشکاران سازمان یافته شهرستان رامسر دارد .و مدارس فوتبال نیز بخش اعظمی از این آمار بالا تشکیل می دهد . رمجی به این موضوع نیز اشاره کرد که فوتبال شهرستان رامسر در لیگ برتر استان ودررده بزرگسالان دو نماینده دارد . و این نشان دهنده که به فوتبال در این شهرستان توجه ویژه ای می شود. رمجی درپایان یاد آور شد که در سالهای آتی سعی داریم با جذب اسپانسر های مختلف دررده پایه تیمداری خواهیم کرد . و از استعدادهای مدارس فوتبال شهرستان رامسر نیز استفاده خواهیم کرد .
رضا فرزین فر مدیر مدرسه فو تبال نوین رامسر نیز در گفتگو کوتاهی با خبرنگار ما گفت : مدرسه فوتبال نوین رامسر از سال ۱۳۸۲ فعالیت خودرا آغاز کرده است وامسال نیز در پانزدهمین سال فعالیت خود طبق روال گذشته از کلیه دانش آموختگان که بیش از صدنفرمی باشندبااهدای لوح ومدال تقدیرشد .

فرزین فر در ادامه یادآور شد : هدف از این کار ایجاد شور و نشاط در میان شاگردان مدرسه فوتبال نوین رامسر می باشد . و نشان دهنده من و مربیان همه شاگردانمان را به یک چشم و یک دید نگاه می کنیم وهیچ تفاوتی میان آنها قایل نیستیم وی از حضور مسئولین شهرستان رامسر اعم از معاونت فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر رامسر ، بخشدار واز تلاشهای ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر و هیات فوتبال شهرستان رامسر درراه رشد و توسعه فوتبال شهرستان تقدیر کرد .

وی از زحمات مربیان مدرسه فوتبال نوین رامسر تقی عشوری ، پویان امیر خانی ، کمیل محمدی ومحمد ناصح تقدیر کرد و گفت ترم پاییز مدرسه فوتبال نوین رامسر از دهم مهر ماه آغاز می شو د .