معرفی برترین های نخستین دوره استند آپ پدل برد در سرخ رود

نخستین دوره مسابقات استانی استند آپ پدل برد انتخابی رقابت های کشوری با معرفی برترین ها در سرخ رود خاتمه یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این دوره از مسابقات با شرکت ۱۵ موج سوار مرد و ۹ موج سوار زن از ۸ شهر در ساحل سرخ رود برگزار شد.

مسابقات استند آپ پدل برد( موج سواری با پارو sup)که با عنوان جام شهدای مدافع حرم نامگذاری شده بود، موج سواران زن در ماده های ۲۰۰ متر جوانان و بزرگسالان و موج سواران مرد در رده های جوانان و بزرگسال و در ماده های ۲۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر به رقابت پرداختند.

این مسابقات که برایی نخستین بار در سطح استان مازندران و حتی کشور برگزار می شد از شور و هیجان خاصی برخوردار بود و در پایان در بخش بانوان به مربیگری جمیله طهماسبی، نازنین حاجی شکری،مهراسا عباس پور و نازنین سعیدی همگی از فریدون کنار موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم ماده ۲۰۰ متر جوانان شدند.

در بخش بزرگسالان،موج سواران زن در ماده ۲۰۰ متر به رقابت پرداختند که در این بخش فائزه بیشه کلایی(محمودآباد)،مهسا دشتبان(فریدون کنار) و فاطمه اسماعیل پور(فریدون کنار)به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش آقایان و درماده ۲۰۰ مترجوانان احمدخاکپور(فریدون کنار)،علی شیر محله ای (سرخ رود)وامیر گلی(فریدون کنار) به ترتیب سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ۲۰۰ متر بزرگسال ،حمید شیروانی(بابل)،رضا نریمانی و قاسم غلامی هر دو از سرخ رود به ترتیب اول تا سوم شدند.

سعید اصلانی(خزر شهر)،کسری مقدسی و حمید شیروانی هر دو از بابل موفق به کسب مقام های اول تا سوم ماده ۱۵۰۰ متر بزرگسال شدند.

مراسم اهدای مدال و جوایز با حضور یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان،شعبان پور معاون اداره،اصغری مسئول نمایندگی ورزش و جوانان سرخ رود، ،مسئولین هیأت انجمن های ورزشی استان مازندران و شهرستان به برترین های این رقابت ها اهداء شد.

برترین های این مسابقات به رقابت های کشوری و انتخابی تیم ملی اعزام می شوند.

رقابت های کشوری و انتخابی تیم ملی استند آپ پدل برد روزهای ۲لغایت ۶ مهرماه در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود تا برترین های این رقابت ها آذرماه عازم رقابت های جهانی چین شوند.