لیگ‌ شنای آبهای آزاد با معرفی تیم های برتر پایان یافت‌ + تصاویر

مرحله سوم و نهایی لیگ شنای آب های آزاد مازندران یادواره شهدای غواص،با معرفی قهرمانان و تیم های برتر‌ در سرخ رود پایان یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، رستمعلی شیروی در گفت و گو یی با خبرنگار ما بیان داشت: مرحله سوم و پایانی لیگ شنای استان که به میزبانی سرخ رود در رده های سنی زیر و بالای ۱۴ سال برگزار شد در مجموع سه مرحله، تیم نوشهر عصر امروزبا کسب ۱۲۴ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی گفت: شهرستان های نور و بابلسر به ترتیب با ۸۹ امتیاز و ۸۸ امتیاز عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
رده های چهارم و پنجم نیز به قائمشهر با ۶۹ امتیاز و کردستان ۵۳ امتیازی رسید.

شیروی افزود:در این مرحله از مسابقات شناگران در مسافت های دو کیلومتر(زیر ۱۴ سال) و سه کیلومتر(بالای ۱۴ سال)باهم به رقابت پرداختند.

دبیر کمیته شنای آبهای آزاد مازندران ادامه داد:در بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۴ سال، علی ابوالقاسمی از محمودآباد قهرمان شد و طلای مسابقات را به گردن آویخت.
ابوالفضل نور بخش از قائمشهر دوم شد و ابوالفضل غلامعلی پور و معین خانی از ماهی طلایی بابلسر در رده های سوم و چهارم قرار گرفت.

شیروی با اشاره به اینکه در رده سنی بالای ۱۴ سال که در مسافت ۳ کیلومتر دریایی شناگران به رقابت پرداختند،
رضا محمودی و علی کرد ناییج از نور قهرمان و نائب قهرمان شدند و پارسا درویش نیا از نوشهر جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. همچنین مهدی ستاری از نوشهر چهارم شد.

شیروی در ادامه با بیان اینکه در مجموع سه مرحله و در رده سنی زیر ۱۴ سال،ابوالفضل نور بخش از قائم شهر با کسب ۵۲ امتیاز طلایی شد.

ابوالفضل غلامعلی پور از ماهی طلایی بابلسر با ۳۸ امتیاز ،علی ابوالقاسمی از محمودآباد با ۳۴ امتیاز،باربد نجاتی از نوشهر با ۲۹ امتیاز
و ارشیا چوپانی از کردستان با ۲۶ امتیاز رده های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی بالای ۱۴ سال در مجموع سه مرحله علی کرد ناییج از نور با ۵۰ امتیاز اول شد.
رضا محمودی از نور با کسب ۳۹ امتیاز دوم شد.
مهدی ستاری از نوشهر با ۳۴ امتیاز،پارسا درویش نیا از نوشهر با ۳۴ امتیاز و فرهود غفاری از ماهی طلایی بابلسر با۲۰ امتیاز در رده های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

در پایان این مرحله با حضور رئیس هیات شنا و نجات غریق استان، رئس شورای اسلامی شهر سرخ رود،مسئول نمایندگی ورزش و جوانان سرخ رود،رئیس و دبیر کمیته شنای آبهای آزاد و مسئول کمیته داوران آبهای آزاد و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی و تیم های برتر کاپ قهرمانی اهداء شد.

به گزارش مازنداسپرت، در دهه دوم شهریور ماه محمودآباد میزبان لیگ م شنای آبهای آزاد قهرمانی مازاتن کشور خواهد بود.