دیداری که شاید کمی دیر صورت گرفت / دلیری فرصت میخواهد !

در حالی که شایعه های تودیع و معارفه در راس ورزش مرکز استان به گوش می رسید، دلیری به یاد ورزشی نویسان افتاد. شاید کمی برای این دیدارها دیر شده باشد و ضعف رسانه ای رئیس مرکز استان بیشترین ضربه را به ورزش موفق مرکز استان زده باشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دوری ورزش ساری با اصحاب رسانه فراقی بیش از ۳ سال را در پی داشت، اما امروز در حالی که شایعه های تودیع و معارفه در راس ورزش مرکز استان به گوش می رسید، دلیری به یاد ورزشی نویسان افتاد. شاید کمی برای این دیدارها دیر شده باشد و ضعف رسانه ای رئیس مرکز استان بیشترین ضربه را به ورزش موفق مرکز استان زده باشد.

حسین دلیری در این نشست با اصحاب رسانه گفت: ورزش مرکز استان در صدر ورزش مازندران قرار دارد و عملکرد موفقی داشته ایم.

وی افزود: به این موفقیت ها قانع نیستیم و هنوز جا برای کار کردن وجود دارد و می توانیم موفق تر ظاهر شویم.

رئیس اداره #ورزش و جوانان ساری با اشاره به اینکه انتقاد ها باید کارشناسانه باشد، گفت: رسانه های خوبی داریم که باید کمک کنند تا بتوانیم الگوی خاصی در #ورزش باشیم.

دلیری با اشاره به اینکه ۱۰ ورزشکار در رشته‌های کشتی، کبدی، تیراندازی، جودو، رزمی و وزنه برداری در رقابت‌های آسیایی جاکارتا از مرکز استان حضور دارند، بیان کرد: در جاکارتا ۱۱ سهمیه داشته ایم که با حذف یک مربی ۱۰ ورزشکار داریم که امید زیادی به کسب مدال توسط آنها داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود ۲۵ هزار ورزشکار سازمان یافته داشتیم، افزود: این آمار نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی ساخت پیست دوومیدانی را مهمترین دغدغه ورزش مرکز استان دانست و افزود: این موضوع مهمترین کاریست که از طریق مدیرکل ورزش و جوانان سخت پیگیر ساختش هستیم، چون با اجرای آن، این پیست تنها پیست دو و میدانی استان خواهد بود و مشکلات این رشته برطرف خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرساری در پایان از برنامه های هفته دولت سخن گفت و بیان داشت: ۳ پروژه در این هفته خواهیم داشت که با پیگیری های صورت گرفته به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش مازنداسپرت ؛ ورزش ساری با کسب ۷۵ مدال در سال گذشته رتبه نخست ورزشکاران مدال آور استان را کسب کرده و شهرهای بابل و قائم‌شهر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

آما آنچه از صحبت های دلیری پیداست، این است که رئیس اداره ورزش و جوانان #اری در آستانه جابجایی، از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران کمی فرصت بیشتر میخواهد تا شاید تواند با برطرف کردن بخشی از ضعف های موجود در ورزش موفق مرکز استان، شهر ساری را به درجه بالاتری برساند . حالا باید صبر کنیم و ببینیم آیا تغییرات سیاسی در ورزش مرکز استان اتفاق خواهد افتاد یا اینکه اینبار مدیرکل در برابر فشار های سیاسیون مقاومت خواهد کرد !!