از نامه جالب انصراف مالک تا خواهش بازیکنان استقلال جهت بازگشت + سند

مالک تیم بانوان استقلال ساری تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور از لیگ انصراف داد و در پی این انصراف بازیکنان این باشگاه از او خواستند که همچنان آنها را حمایت کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که تیم بانوان استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال کشور تنها نماینده استان مازندران در این رقابت ها است و دو فصلی می باشد که به شدت دارای مشکلات مالی است و با اتفاقات عجیب و غریبی رو به رو می شود، اینبار نامه نگاری ها جالب بازیکنان و مالک باشگاه سوژه رسانه هاست.

محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه که دیگر به سیم آخر زده است، طی مکاتبه ای مستقیم با مسئولین فوتبال کشور، انصراف خودش از لیگ برتر فوتسال کشور را اعلام کرد. نکته جالب توجه در این نامه رونوشت عجیبی بود که انتها نامه قرار داشت : (اداره کل ورزش و جوانان با تاسف جهت اطلاع !  )

تصویر این نامه را در زیر مشاهده می کنید :

 

و اما بازیکنان تیم فوتسال دختران استقلال طی نامه ای سرگشاده برای محمدی کیادهی نوشتند:در حق ما پدری کن!

متن این نامه را بی کم و کاست بخوانید:

سلام آقای کیادهی
ریاست محترم باشگاه استقلال ساری
همیشه میگن دخترا خیلی بابایی هستن
راس میگن چون میدونند فقط پدرشونه که میتونه صادقانه و بدون چشم داشتی خواسته هاشونو فراهم کنه.
اقای کیادهی شما در حق دختران فوتسالیت استانت پدری کن و اجازه نده حقشون پایمال بشه یه کاری کن که خاطره پدری شما در ذهن فوتسال بانوان ماندگار بشه…..این درحالیست ما میدونیم توی شهری که کسی برای مطالبات دختران جامعه قدمی برنمیداره شما پرچمدار خدمت به این قشر جامعه شدین, ما میدونیم شما تنها حامی بانوان ورزشکار مازنی و ساروی تو تمام عرصه ها در حد توانتون بودین .تو دوماه گذشته کسی خبری از ما نگرفت حال روزمونو نپرسید خیلیا از دوستان دوست نداشتند ما باشیم دلشون با ما نبود همه کار کردند از رو حسادت نام این باشگاه رو خدشه دار کنند ما جنگیدیم کنار هم موندیم برای نام استقلال ساری که پرچمدارش شمایید و الان تنها کسی که برای بانوان قدمی برمیداشت رو از ما گرفتند.آقای کیادهی شما همیشه به دنبال عدالت خواهی بودین و زبان تند شما برای حق خواهی شاید برای برخی دوستان شما در دستگاهای اجرایی خوش نمیامد مهم ما ورزشکاران ومردم ساری وبانوان این شهر ,وجهه مردمی شما رو میدونیم و شنیدیم که سالیان سال در لباس خدمتگذاری به مردمت بودیت و زحمت هایی شما در عرصه ورزشی و سیاسی برکسی پوشیده نیست.
حاج اقا مثل کوه استوار باشین با قدرت از ما حمایت کنید. منتظر حمایتون هستیم.ارادتمند شما..اعضای تیم فوتسال بانوان استقلال ساری

 

به گزارش مازنداسپرت؛ باید منتظر ماند و دید آیا دختران آبی بالاخره روی خوش را خواهند دید یا اینکه باید صبر کنند تا حامی ای برای تیمشان پیدا شود !