معرفی قهرمانان کوراش ساحلی مازندران در محمودآباد

در پایان یک روز رقابت سخت و فشرده، برترین‌های کوراش ساحلی قهرمانی مازندران در محمودآباد معرفی شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی مردان مازندران یادواره شهدای مدافع حرم استان در حالی در محمودآباد خاتمه یافت که تیم نور با کسب ۳ مدال طلا،یک نقره و ۳ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم آمل با کسب ۷ مدال(۱طلا،۳ نقره و ۳ برنز) نایب قهرمان شد و سکوی سومی با کسب ۱ طلا،۲ نقره و ۵ برنز به چالوس رسید.

در این دوره بیش از ۴۰ کوراش کار در قالب ۸ تیم در رده سنی بزرگسالان در۷ وزن به رقابت پرداختند که در بخش انفرادی بعد از برگزاری ۸۰ دیدار زیبا ،جذاب و البته سخت و فشرده در اوزان مختلف نتایج زیر به دست آمد.

امین عین علی(قائم شهر)رضا موسوی(چالوس) و نیما احمدی(آمل)به ترتیب عناوین اول تا سوم وزن منفی ۶۰ کیلو را به خود اختصاص دادند.

در وزن منفی ۶۶ کیلو مهران لطف آبادی(نکاء) قهرمان شد،شهریار باقری(آمل) عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و محمد حسن اکمایی(چالوس) واشکان تبریزی (آمل) به مقام سوم مشترک دست یافتند.

سید فخر الدین میر میران(چالوس)،شایان بزرگی(آمل)،شایان مدانلو(قائم شهر) و سینا ترابی (نور) نفرات اول تا سوم وزن منفی ۷۳ کیلو معرفی شدند.

در وزن منفی ۸۱ کیلو رضا رضا پور(نور)بلر سکوی اول و قهرمانی ایستاد،عامل صادقی (آمل)نائب قهرمان شد وسعید صادق کوهستانی و حمید رضا صادق کوهستانی ( چالوس )به مقام سوم مشترک دست یافتند.

منفی ۹۲ کیلو بسیار جذاب پیگیری شد و در نهایت در رقابتی سخت و جذاب فرهاد دهقان (آمل)قهرمان شد،علی فلاح (قائم شهر) سکوی دومی را به خود اختصاص داد، احمد حسن پور(نکا) و هانی سالنی(نور) مشترکاً بر سوم شدند.
در منفی ۱۰۰ کیلو که رقابتی فشرده را دو تیم نور و چالوس برگزار کردند مقام اول به نور رسید و امیر سالار توکلی قهرمان شد،علیرضا نوایی،محمد رضا سلطانی و مهدی شیری از چالوس به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

و در نهایت در وزن مثبت یکصد کیلو در فینال تمام نوری کامران محمود بابویی با غلبه بر حامد یزدانی قهرمان شد رمضان منصوری به همراه محسن عباسی مشترکاًبر سکوی سومی ایستادند.
در پایان اهدای مدال و حکم قهرمانی با حضور امام جمعه،فرماندار،جانشین فرماندهی انتظامی،رئیس اداره ورزش و جوانان،رئیس هیأت جودو،جوجیتسو و کوراش استان ،معاون اداره ورزش و جوانان محمودآباد و رئیس هیأت جودو،جوجیتسو و کوراش محمودآباد به نفرات برتر اهداء شد.

نفرات برتر این رقابت ها به اردوی آمادگی تیم منتخب کوراش مازندران که اولین مرحله آن ۲۸ مردادماه در نور برگزار می شود دعوت تا بهترین ها عازم رقابت های کشوری شوند.

مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی مازندران به مدت یک روز به همت هیأت جودو،جوجیتسو کوراش محمودآباد در ساحل دارایی این شهر برگزار شد.