بیانیه شورای ورزشی و کمیته اجرایی مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم بخش کلیجانرستاق

شورای ورزشی و کمیته اجرایی مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم بخش کلیجانرستاق در خصوص ادامه رقابت ها بیانیه ای صادر کرد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بیانیه شورای ورزشی و کمیته انضباطی و کمیته اجرایی مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم بخش کلیجانرستاق به شرح ذیل می باشد :

مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم بخش کلیجانرستاق در حالی در این بخش در حال برگزاری است که بخش کلیجانرستاق در غم از دست دادن بزرگ و پیشکسوت ورزشش عزادار است.
حاج علی دستاران از پیشکسوتان ارزشمند ورزش شهر ساری و بخش کلیجانرستاق در مدت فعالیت ورزشی خود چه به عنوان یک ورزشکار و چه به عنوان یک مدیر و پیشکسوت کمک های بسیاری در ورزش این بخش داشته و خدمات ارزنده‌ای در تمامی ورزش ها برای رشد و تعالی ورزش این بخش انجام داد.

شورای ورزشی و کمیته اجرایی مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم بخش کلیجانرستاق ضمن تسلیت درگذشت این پیشکسوت عزیز به بازماندگان محترم ایشان، خانواده ورزش این بخش برای این پیشکسوت به درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگانش صبری جزیل و اجری جمیل آرزومند است.

قبل از این خبر ناگوار، قرار بود دو تیم پهنه کلای جنوبی و شهید محمدی امره در مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم بخش کلیجانرستاق به مصاف هم بروند که طی جلسه ای که در بخشداری و در حضور جناب آقای مرتضی بابایی بخشدار این بخش برگزار شد، به دلیل فوت حاج علی دستاران یکی از بزرگان، خیرین و پیشکسوتان پهنه کلا و بخش کلیجانرستاق و به پاس احترام به این مرحوم، تصمیم گرفته شد که این دیدار و این مسابقات را با دو روز تاخیر ادامه دهیم. اما در ادامه به دلیل غم بزرگ این محل، اعضای تیم پهنه کلای جنوبی اعلام کرده اند که به احترام مرحوم دستاران از ادامه این رقابت ها کناره گیری کرده اند و انصراف خود را اعلام داشتند.

بر همین اساس در این بیانیه، بخشداری، شورای ورزشی و کمیته اجرایی مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم بخش کلیجانرستاق به پاس سال ها زحمات و تلاش های مرحوم دستاران از زحمات این مرحوم قدردانی می کند و امیدوار است روح این عزیز از دست رفته در آرامش الهی قرار داشته باشد.همچنین از دو تیم پهنه کلای جنوبی و شهید باکری امره به دلیل همکاری همه جانبه با مسئولین برگزاری مسابقات کمال تشکر و قدردانی را دارد.

 

شورای ورزشی و کمیته اجرایی و کمیته انضباطی

مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم بخش کلیجانرستاق