پیروزی خارج از خانه شهروند ساری برابر پارسیان شهر قدس

شهروند ساری در خارج از خانه مقابل پارسیان شهر قدس به پیروزی رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چارچوب پنجمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شهروند ساری از ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۸ مرداد ۹۷ در سالن الغدیر شهر قدس میهمان پارسیان این شهر بود و در پایان با حساب ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

مراد ناظری (۲ بار)، سعید بلباسی و پژمان بهادیوند برای شهروند ساری و مسعود سعادتی و امین مجیدی پور برای پارسیان گلزنی کردند.

شاگردان محمد اسماعیل پور در شهروند ساری از همان ابتدا با تسلط بازی را آغاز کردند و توانستند در دقایق اولیه توسط سعید بلباسی دروازه پارسیان را باز کنند.

در ادامه بازیکنان پارسیان علیرغم در اختیار گرفتن توپ و میدان اما با بازی و دفاع منطقی بازیکنان شهروند مواجه شدند تا اینکه در فاصله یک دقیقه مانده به پایان مراد ناظری دومین گل را برای میهمان به ارمغان آورد و این نیمه با برتری دو گله شهروند به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم میزبان شهر قدسی که شرایطی مشابه شهروند را در جدول رده بندی و نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشت، از روی غفلت مدافعان شهروند نهایت استفاده را برد و یکی از گل های خورده را توسط مسعود سعادتی جبران کرد.

شهروندی ها اما بلافاصله سومین گل را از روی ضربه ایستگاهی تماشایی مراد ناظری وارد دروازه پارسیان کردند تا دوباره اختلاف به دو گل برسد.

شاگردان اسماعیل پور دست بردار نبودند تا جایی که پای پژمان بهادیوند هم در لیگ برتر به گل باز شود و برای چهارمین بار دروازه پارسیان را در خانه اش باز کند.

پارسیانی ها در ادامه توانستند توسط امین مجیدی بار دیگر به گال رسیدند تا اختلاف مجدداً به عدد ۲ برسد.

علی زندی پور سرمربی پارسیان که نمی خواست بار دیگر طعم شکست را با تیمش آن هم در خانه تجربه کند، روی به پاور پلی آورد اما نه تنها به توفیقی دست پیدا نکرد بلکه شرایط به گونه ای پیش رفت که بازیکنان شهروند اگر دقت عمل شان را در دقایق پایانی بیشتر می کردند، باید شاهد گل های بیشتری از آنها می بودیم.

شهروند ساری با کسب این پیروزی شیرین، ضمن اینکه ۶ امتیازی شد، شکست تلخ خانگی هفته گذشته خود برابر ارژن را بدست فراموشی سپرد تا با روحیه ای مناسب خود را برای مهیای دیدار با اهورا بهبهان در خوزستان کند.