تیم‌داری پتروشیمی بهشهر در لیگ برتر کشتی/جوانگرایی هدف اصلی بهشهری ها + تصاویر

رئیس هیأت کشتی تیم پتروشیمی بهشهر با اعلام اینکه با قوت در مسابقات لیگ برتر کشتی شرکت می‌کنیم، گفت: با وجود نخستین حضور بهشهر در مسابقات لیگ برتری با قوت در این رقابت‌ها حضور می‌یابیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نداشتن حامی مالی یکی از مشکلات تیم‌های ورزشی برای فعالیت در سطح شهرستان‌ها و حتی استان مازندران است.

به دلیل مشکلات مالی که برای بسیاری از شرکت‌های تولیدی در استان به وجود آمده است، حضور واحدهای تولیدی و خدماتی برای تیم‌داری تا حدودی کم‌رنگ‌تر شده است.

از طرفی برخی از افراد دلسوز برای تیم‌داری و فعالیت برای توسعه ورزش با مشکل زیرساخت و گاهی عدم حمایت از جانب مسؤولان و سیاست‌گذاران در استان‌ها مواجه می‌شوند.

استعدادهای زیادی در استان مازندران در رشته‌های ورزشی کشتی و فوتبال برای ظهور و بروز وجود دارد، در حال حاضر بازیکنان فوتبال زیادی از استان مازندران در تیم‌های لیگ برتر ایران و خارج از کشور حضور دارند و در رشته کشتی هم استعدادهای بالقوه زیادی به جهت اینکه مازندران مهد کشتی ایران است وجود دارد.

در مسابقات لیگ برتر کشتی ایران در سال جاری تنها پنج تیم از مازندران حضور دارند و در کنار این تیم‌ها هم کشتی‌گیران زیادی از استان  مازندران در سایر تیم‌ها قرار است که روبه‌روی هم قرار گیرند.

یکی از اتفاقات بسیار خوب در ورزش کشتی استان مازندران حضور یک تیم از بهشهر در لیگ برتر کشتی است که شهرام جعفری رئیس هیأت کشتی بهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تاریخ ورزشی بهشهر اولین بار یک تیم از این شهرستان در لیگ برتر حضور می‌یابد.

وی با اشاره به حضور ملی پوشان کشتی کشور در مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تیم ما به دلیل چالشی که در مسابقات کشتی لیگ یک برایش به وجود آمده بود در یارگیری  تا حدودی از سایر تیم‌ها عقب ماندیم ولی بنا داریم با جوانگرایی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

جعفری با اعلام اینکه حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر کشتی یکی از برنامه‌های جدی ماست، افزود: برای موفقیت در این مسابقات نیاز به حمایت‌های معنوی مسؤولان استانی و شهرستانی داریم.

وی با اعلام اینکه انتظار نگاه عادلانه برای توسعه توسعه ورزش در شرق استان مازندران از متولیانی استانی داریم، گفت: با وجود عدم تمایل برخی از فعالان اقتصادی در تیم‌داری متولیان یک مجموعه تولیدی نسبت به تیم‌داری در رشته ورزشی کشتی همکاری مناسبی با ورزشکارن و علاقه‌مندان کشتی در شرق استان داشتند.

در ادامه مهدی انواری مدیرعامل شرکت پتروشیمی بهشهر درباره انگیزه‌اش برای تیم داری در این شهرستان، با اعلام اینکه با درخواست هیأت کشتی در این دوره از رقابت‌ها ورود پیدا کردیم، افزود: کشتی در شرق استان مازندران علاقه‌مندان و استعدادهای بسیاری مناسبی دارد، غیر از این اشتیاق ورزشکاران و جوانان در مسابقات بین‌المللی کشتی که هر سال در این شهر برگزار می‌شود انگیزه مجموعه برای تیم داری در لیگ برتر را تقویت کرده است.

وی با اعلام اینکه به دعوت دوستان خودم در بهشهر برای تیم‌داری در کشتی حضور پیدا کردم، گفت: با توجه به ذوقی که جوانان دارند، بنا دارم که در این حوزه در حال حاضر فعالیت داشته باشم.

انواری خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش در شرق استان به صورت جدی بنا داریم که حضور داشتیم باشیم در کنار حضور انتظار حمایت معنوی از مدیران و مسؤولان شهری و افراد اثرگذار در شرق استان داریم.

وی با اعلام اینکه در مقطعی که تیم کشتی ما در مسابقات لیگ یک کشتی با ناداوری مواجه شده و مسؤولان فدارسیون هم به این موضوع اذعان داشتند، گفت: از مسؤولان و افراد اثر گذار در شهر و کشور انتظار داشتیم که اگر شده حداقل در حد نامه نگاری با وزیر ورزش از این تیم حمایت مناسبی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بهشهر در پایان گفت: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مناسب ورزش در بهشهر  بنا داریم باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی را به ثبت برسانیم.