تارتار: با وجود هواداران نساجی بازی جذاب می‌شود/ما تجربه بالایی در لیگ برتر نداریم !

سرمربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید که با وجود هواداران نساجی در بازی فردا این بازی علی‌رغم برگزاری روی چمن مصنوعی جذاب خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با نساجی قائمشهر اظهار کرد: بازی فردا بازی جذابی است به این دلیل که ورزشگاه پر از هوادار است. هواداری که عاشق تیمش است. فکر می‌کنم بازی زیبایی بشود. درست است که زمین چمن مصنوعی است ولی زمین هموار است و می‌توان روی آن بازی کرد.

او ادامه داد: امیدوارم تیمی که خوب بازی می‌کند فردا برنده دیدار باشد. ما با شناخت کامل نسبت به نساجی وارد بازی می‌شویم. از اول بازی هدفمان این است که تهاجمی بازی کنیم. از فوتبال ترسو بدمان می‌آید. در این ۱۰ سالی که کار کرده‌ام متوجه شدم که باید شجاعانه بازی کرد. در دو، سه سال گذشته با تیم پارس این موضوع را به همه نشان دادم که ترسو فوتبال بازی نمی‌کنیم. امیدوارم فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و به هدف‌مان یعنی سه امتیاز برسیم.

تارتار در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت شما بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان از داور مازندرانی این بازی انتقاد کردید اظهار کرد: من گفتم چیدمان داوران به گونه‌ای باشد که شک و شبهه‌ای به وجود نیاید. ما به گذشته کاری نداریم و به بازی فردا فکر می‌کنیم. انتقاد من از کمیته داوران بود و راجع به نساجی صحبتی نکردم. نساجی با هوادارانش برای ما قابل احترام است.

او همچنین در مورد اضافه شدن بنگر به این تیم هم بیان کرد: ما مشکلی در خط دفاع نداریم اما بازیکن در این پست کم داشتیم که با اضافه شدن بنگر این مشکل برطرف شده است.

سرمربی پارس درخصوص استراتژی‌اش برای این تیم گفت: با توجه به این که بودجه ما کفاف رقابت با تیم‌های مدعی را نمی‌دهد، سعی می‌کنیم همان راه فصل گذشته را ادامه دهیم و یک جایگاه مناسب در پایان فصل داشته باشیم. همچنین فوتبال آبرومندانه‌ای را به نمایش بگذاریم که مردم استانمان به آن افتخار کنند.

او اضافه کرد: ما تجربه بالایی در لیگ برتر نداریم. ما کلا چهار سال است که تاسیس شده‌ایم و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم با تیم‌های مدعی رقابت کنیم. بودجه ما با آن‌ها قابل مقایسه نیست اما هر کارشناسی که بازی‌های ما را تماشا می‌کرد می‌دانست که ما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم. ما دنبال قهرمانی و سهمیه نبودیم. در فصل گذشته به هدف‌مان یعنی ارائه یک فوتبال خوب و کسب جایگاه مناسب رسیدیم.

تارتار درخصوص ضعف‌های تیمش گفت: ما احتیاج به زمان داریم بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شدند اما در دو بازی گذشته نشان دادیم که می‌توانیم آینده روشنی داشته باشیم. بازیکنان ما فراتر از حد انتظار کار کردند. خدا را شکر برای بازی فردا هیچ محروم و مصدومی نداریم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و هدف ما این است که پیروز باشیم. البته کار سختی است.

او در پایان و در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که آیا محرومیت‌های تماشاگران از جانب فدراسیون به جذابیت لیگ صدمه می‌زند یا خیر، تصریح کرد: بازی بدون تماشاگر هیچ لطفی ندارد. اما یکسری مسائل است که واقعا باید رعایت شود. دو سال پیش وقتی با تیم پارس به ورزشگاه شهید وطنی آمدم هیچ اهانتی از جانب آن‌ها ندیدم. من در پایان بازی از آن‌ها تشکر کردم. در ورزشگاه خودمان نیز کوچک‌ترین اهانتی به تیم حریف نمی‌شود. این باید الگوبرداری شود. همه طرفداران فوتبال در همه شهرها باید این رفتار را از خودشان بروز دهند تا محروم نشوند. این که به مربی و بازیکن حریف و همچنین داور اهانت شود از اصول اخلاقی دور است. باید فرهنگ‌سازی شود تا به تیم حریف و داور اهانتی نشود. در کل من فکر می‌کنم هواداران باید در ورزشگاه باشند و اگر می‌شود جور دیگری جریمه کرد بهتر است.