آیین تجلیل و بدرقه مازنی ها به جاکارتا با حضور استاندار و حسین زادگان در هتل المپیک تهران

آیین بدرقه ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی استان به هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران روز چهارشنبه هفدهم مردادماه در هتل المپیک تهران خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا ییلاقی اشرفی مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از آیین بدرقه ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی استان به هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران روز چهارشنبه هفدهم مردادماه در هتل المپیک تهران خبر داد.

وی گفت :اداره کل ورزش و جوانان مازندران از اعضای مازندرانی کاروان کشورمان در این دوره از بازی های آسیایی تجلیل و در واقع آنها را به سوی رقابت های تاریخی و حساس جاکارتا-پالمبانگ ۲۰۱۸ بدرقه می کند.

مشاور مدیرکل ورزش مازندران افزود: در این مراسم که به علت سهولت در حضور نفرات مازنی در آخرین روزهای تمرینی پیش از اعزام در تهران برگزار می شود، استاندار مازندران هم حضور دارد و در کنار حبیب حسین زادگان از قهرمانان و مربیان و داوران اعزامی تقدیر می کند.

ییلاقی اشرفی از هماهنگی های ایجاد شده با ورزشکاران مازنی کاروان جاکارتا گفت و ادامه داد :با تمامی نفرات مازنی تماس گرفته شده و هماهنگی ها با این ورزشکاران به عمل آمده تا در روز برگزاری این آیین در هتل المپیک حضور یابند اگر چه محمد آقاجانپور و ابوالفضل رزاق پور دو بازیکن تیم ملی فوتبال زودتر از دیگران روانه اندونزی شده اند و در این مراسم حضور ندارند و نوشاد و نیما عالمیان نیز در اردوی تمرینی مجارستان شرکت دارند و محتمل است که تا چهارشنبه به تهران بازنگردد.

این اقدام اداره کل ورزش و جوانان مازندران در روزهای پایانی آماده سازی نفرات بسیار موثر در افزایش قوای روحی و انگیزشی آنان است.