شکستی دیگر در پرونده ضعیف‌ترین شهروند سال‌های اخیر/ساروی‌ها در خانه باختند+حواشی

شهروند ساری در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در زمین خانگی خود برابر مهمانش تن به شکست داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور این هفته با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته از این رقابت‌ها تنها نماینده استان مازندران در فوتسال کشور میزبان نماینده شیراز بود.

* لیست ۱۲ نفره شهروند ساری

سینا پرکاس، علی حسن‌پور، طه مرتضوی، مرتضی عظیمایی، شهرام شریف‌زاده، علی رهنما، رضا امانی، سعید بلباسی، حمید سالاری، امیرحسین رسولی، مراد ناظری و کیانوش شیرپور

* لیست ۱۲ نفره ارژن شیراز

جواد اسفندیاری، مجتبی بذرافشان، رضا جوانبخت، سیدمصطفی فخری، مهدی زاهدی، جعفر نجفی، حمید قهرمانی، اسحاق سورغالی، ابراهیم فلامرزی، مرتضی کشاورز، محمد زارعی و سیدعلیرضا موسوی

در این دیدار شهروند ساری و ارژن شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان ساروی‌ها با ارائه عملکردی ناامیدکننده مغلوب مهمان نه‌چندان قدرتمند خود شد.

در حالی که نیمه اول این دیدار کاملاً سرد و بی‌روح و با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در نیمه دوم دو تیم بلافاصله به گل رسیدند و جنب و جوش خاصی را به بازی دادند، ساروی‌ها ابتدا توسط مهدی زاهدی دروازه خود را گشوده دیدند ولی بلافاصله توسط علی رهنما و روی اشتباه مدافعین شیرازی موفق شدند گل تساوی را وارد دروازه میهمان خود کنند.

اما این گل تساوی هم زیاد برای ساروی‌ها دوام نیاورد تا اینکه ارژنی‌ها باری دیگر توسط محمد زارعی موفق به گلزنی شدند تا شهروند باز هم در این دیدار از مهمان خود عقب بیفتد.

اشتباهات پیاپی شهروندی‌ها و ناهماهنگی‌های بازیکنان در این دیدار سبب شد تا ساروی‌ها اشتباهات زیادی را مرتکب شده و نتوانند در دقایق باقیمانده خطرساز ظاهر شوند تا اینکه در نهایت این دیدار با همان نتیجه دو بر یک به پایان رسید تا ساروی‌ها در خانه خود هم نتوانند پیروز باشند.

شهروند امسال شاید ضعیف‌ترین شهروند چند سال اخیر باشد، این تیم با تغییرات زیادی که در اعضای خود صورت داده و با جوانگرایی زیاد، علی رغم اینکه قدیمی‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال کشور است اما از تجربه لازم در این فصل برخوردار نیست تا شاهد عملکردی ضعیف از این تیم در چند دیدار هفته های ابتدایی لیگ باشیم.

با عملکرد ضعیف شهروند در این فصل، در هر بازی خانگی از تعداد هوادران نیز کاسته شده است.

از حواشی عجیب  جالب این دیدار می‌توان به سقوط تیرک دروازه تیم شیرازی در ثانیه‌های پایانی بازی اشاره کرد.

در این صحنه شیطنت دروازه‌بان شیرازی سبب شد تا تیرک دروازه به روی زمین بیافتد اما خدارا شکر اتفاق خاصی برای کسی در این صحنه نیفتاد.

به گزارش مازنداسپرت، شهروند ساری با این شکست خانگی با سه امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمه قرار گرفت.