در روز پرکار و پرخبر اصحاب رسانه مازندران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر چه گذشت !؟

در آستانه برگزاری دیدار دو تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان، خبرنگاران قائم‌شهری روز پرکار و پرخبری داشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از پایان جلسه توجیهی، خبرنگاران خود را برای حضور در کنفرانس خبری سرمربی تیم ذوب‌آهن که از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز شد، آماده کردند، در ابتدا سرمربی ذوب‌آهن اصفهان پشت تریبون حاضر شد و بعد از تشریح آخرین وضعیت تیم، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
در آستانه برگزاری دیدار دو تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان، خبرنگاران قائم‌شهری روز پرکار و پرخبری داشتند.
در ابتدا از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه، کلاس توجیهی با حضور مهدی رضی مسؤول روابط‌ عمومی هیأت فوتبال مازندران برگزار شد.
* آیدی‌کارت هفته آینده به خبرنگاران تحویل داده می‌شود

در این جلسه که در حدود یک‌ساعت به طول انجامید مسائلی همچون وضعیت زمین، جانمایی خبرنگاران و عکاسان و ورود و خروج به زمین و جایگاه خبرنگاران مطرح شد.

همچنین در این جلسه اعلام شد که آیدی‌کارت از طریق سازمان لیگ، با یک هفته تأخیر به خبرنگاران تحویل داده می‌شود و از هر رسانه فقط یک خبرنگار و یک عکاس می‌تواند برای پوشش خبری به داخل زمین بیاید.

جایگاه دوربین‌ها به دستور سازمان لیگ، فقط در اختیار صدا و سیما قرار دارد و همچنین فقط خبرگزاری‌های معتبر می‌توانند لوگوی خود را به اتاق کنفرانس خبری ببرند و سایت‌ها و کانال‌ها این حق را ندارند.

بعد از پایان جلسه توجیهی، خبرنگاران خود را برای حضور در کنفرانس خبری سرمربی تیم ذوب‌آهن که از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز شد، آماده کردند و در ابتدا، سرمربی تیم مهمان یعنی ذوب‌آهن اصفهان پشت تریبون حاضر شد و بعد از تشریح آخرین وضعیت تیم، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.