تغییرات جدید در تنها نماینده فوتبال ساری/مدیری جوان مدیرعامل شهدای ساری شد + تصاویر

با خبر شدیم برادران شریفی دست بکار جالبی زدند و برای حضوری قدرتمند در این فصل مدیری جوان را برای مدیرعاملی این فصل خود انتخاب کردند. حافظ یوسفی که خودش زمانی در استان مازندران فوتبال بازی می کرد حالا در نقش مدیرعامل باید به فوتبال شهرش کمک کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال شهدای ساری را می توان به جرات تنها بازمانده فوتبال نابود شده ی شهر ساری دانست.این تیم که یکی از قدیمی ترین تیم های ریشه دار ساروی است چند سالی است که در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور دست و پا میزند.

برادران شریفی که با چنگ و دندان این تیم را حفظ کرده اند، این فصل به دنبال ایجاد تحول در فوتبال ساری هستند. ساروی ها که چند سالی است فوتبال شهرشان را به مانند شرقی ها و غربی ها نابود شده می بینند، تنها امیدشان به تیم شهدای ساری است تا شاید این تیم فوتبال را در مرکز استان احیا کند.

این روزها در حیاهوی بازسازی استادیوم شهید وطنی و شهدای هفت تیر ، ساروی ها ۲ استادیوم دارند که در حال گرد و خاک خوردن است و به نوعی به مانند فوتبالشان در حال نابودیست.

اما با خبر شدیم برادران شریفی دست بکار جالبی زدند و برای حضوری قدرتمند در این فصل مدیری جوان را برای مدیرعاملی این فصل خود انتخاب کردند. حافظ یوسفی که خودش زمانی در استان مازندران فوتبال بازی می کرد حالا در نقش مدیرعامل باید به فوتبال شهرش کمک کند.

گفتنی است یوسفی در نظر دارد با جذب بازیکنان جوان و با استعداد مازندران و کشور تیمی قدرتمند برا صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور ببندد.

امیدواریم فوتبال شهر ساری هم از این خاموشی عجیب نجات پیدا کند و مجدد خوشی به فوتبال مرکز استان برگردد.