شکست نزدیک شهروند ساری برابر مس سونگون مقابل چشمان ناظم الشریعه

تیم فوتسال شهروند ساری برابر مس سونگون ورزقان متحمل شکست شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شهروند ساری در خانه حریف قدرتمند تبریزی خود یعنی مس سونگون به میدان رفت و در حالی که در ابتدا با دو گل از این تیم پیش افتاده بود در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست را پذیرا شد.

?گل های شهروند ساری در این دیدار را کیانوش شیرپور و امیرحسین رسولی به ثمر رساندند و برای مس سونگون نیز فرهاد فخیم (۲ بار) و سعید تقی زاده گلزنی کردند.

?این دیدار با شروع طوفانی شاگردان محمد اسماعیل پور در شهروند ساری همراه شد به طوری که در ۵ دقیقه ابتدایی مسابقه دروازه علیرضا صمیمی سنگربان اول تیم ملی دو بار توسط شیرپور و رسولی باز شد.

?مسی ها که در شوک پذیرفتن دو گل زودهنگام از مهمان بودند خیلی زود با گل های تقی زاده و فخیم به بازی برگشتند و کار را در همان نیمه اول به تساوی کشاندند.

?تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل برتری در دقایق باقیمانده از نیمه اول با واکنش های استثنایی سینا پرکاس دروازه بان شهروند ساری راه به جایی نبرد تا حاصل کار بازیکنان شهروند و مس در نیمه اول تساوی ۲ بر ۲ باشد.

?در آغاز نیمه دوم شاگردان حمید بی غم در تیم مس با فشار مضاعف روی دروازه شهروند موفق به زدن گل برتری خود توسط فرهاد فخیم شدند. در ادامه مسابقه نیز بازیکنان شهروند با وجود خلق موقعیت های متعدد گلزنی نتوانستند به گل برسند تا مغلوب کام بک بازیکنان با تجربه مس سونگون که عازم رقابت های جام باشگاه های آسیا هستند، شوند.

?از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به حضور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در سالن و گرفتن کارت زرد توسط محمدرضا سنگ سفیدی و سعید تقی زاده بازیکنان مس سونگون از سوی داوران مسابقه اشاره کرد.

❌ گفتنی است، شهروند ساری در چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ روز جمعه ۵ مردادماه ۹۷ در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری میزبان ارژن فارس خواهد بود