شهریار ساری با پیروزی به تعطیلات نیم فصل رفت/ برتری ساروی ها در ساری

تیم شهریار ساری با پیروزی در هفته یازدهم و پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور با پیروزی خانگی به استقبال تعطیلات نیم فصل رفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم شهریار ساری در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور ، سه شنبه شب در مجموعه ورزشی داراب این شهر میزبان تیم ته جدولی پیام کویر اردکان بود و میهمان خود را درنهایت با نتیجه ۵ بر ۳ با شکست بدرقه کرد.
دیدار دو تیم که تقابل تیم های یازدهم و دوازدهم جدول در ساری بود ، در وقت قانونی با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافته بود، اما این تیم باانگیزه نماینده مازندران بود که برای کسب سومین پیروزی این فصل خود در خانه در حضور هواداران پرشمار خود بی تابی می کرد.
برای تیم شهریار ساری در این دیدار که تماشاگران ساروی استقبال خوبی از آن داشتند ، محمود علیجانی بازیکن تاثیرگذار هفته های اخیر این تیم به تنهایی ۳ گل به ثمر رساند و نقش زیادی در کسب پیروزی تیمش در این بازی خانگی داشت.
تیم شهریار ساری در این دیدار با حمایت حدود هزار تماشاگر ساروی و در روزی که از ‘ تیاگو ‘ بازیکن جدید برزیلی خود و نیز پیمان حسینی بهترین دروازه بان جهان در ترکیب خود سود می برد ، به ۳ امتیاز این بازی خانگی دست یافت.
مهدی خانپور و کامران موسی زاده دو گل دیگر ساروی ها را به ثمر رساندند تا ۳ امتیاز هفته یازدهم برای نماینده مازندران ثبت شود.
تیم شهریار ساری با کسب این پیروزی در جدول رده بندی این مسابقات ۹ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.
نیم فصل دوم این مسابقات از نیمه دوم مرداد ماه آغاز می شود.
مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال ساحلی مردان باشگاههای کشور با حضور ۱۲ تیم در حال برگزاری است.
تیم پارس جنوبی بوشهر در فصل گذشته این مسابقات قهرمان شد و تیم شهریار ساری به مقام دومی این مسابقات دست یافت.

 

شهرداری (منطقه آزاد) چابهار ( ۲ ) – شهرداری بندرعباس ( ۳ )

ایفا اردکان ( ۴ ) – ملوان بندرگز ( ۲ )

شهدا چلیچه ( ۲ ) – مقاومت گلساپوش یزد ( ۶ )

پارس جنوبی بوشهر ( ۸ ) – شهرداری سمنان ( ۱ )

جهان نژادیان آبادان ( ۵ ) – شاهین خزر رودسر ( ۴ )

شهریار ساری ( ۵ ) – پیام کویر اردکان ( ۳ ) در وقت اضافه