نکونام :آماده نشدن ورزشگاه وطنی بی‌احترامی به هواداران است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از روزی که نساجی به لیگ برتر صعود کرد، باید فوری کار آماده‌سازی شهیدوطنی آغاز می‌شد و اگر ورزشگاه آماده نشود یعنی به طرفداران فوتبال بی‌احترامی شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال نساجی مازندران از روز چهارم مردادماه سال‌جاری بازی‌های خود را در لیگ هجدهم آغاز می‌کند و در نخستین گام باید در خانه از تیم ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی کند ولی ورزشگاه شهید وطنی هنوز آماده میزبانی از بازی‌های نساجی در لیگ برتر نشده تا تبدیل به بزرگترین نگرانی تیم و هوادارانش شود.

این در حالی است که سرمربی تیم نساجی و بازیکنانش در فصل جدید لیگ، حساب ویژه‌ای روی هواداران خود باز کرده‌اند و آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی، خبر خوبی برای طرفداران و باشگاه محسوب نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرهای خوبی از روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی به گوش نمی‌رسد، اظهار کرد: خبرهایی که می‌شنویم ناراحت کننده است چراکه تا جایی که من متوجه شدم ورزشگاه حاضر نیست و به شروع بازی‌های لیگ برتر هم نمی‌رسد.

جواد نکونام افزود: برای هر تیمی به‌ویژه تیم ما که بعد از چندین سال دوری، مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند،  هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: تصمیم داریم با تشویق هواداران این تیم محبوب، امتیازات خانگی را به‌دست آوریم و اگر در ورزشگاه خانگی به مصاف حریفان نرویم با مشکل روبرو می‌شویم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه او اضافه می‌کند: تیم نساجی فقط مختص قائم‌شهر نیست و به همه استان مازندران تعلق دارد  از روزی که نساجی به لیگ برتر صعود کرد، باید فوری کار آماده‌سازی شهیدوطنی آغاز می‌شد و اگر ورزشگاه آماده نشود یعنی به طرفداران فوتبال بی‌احترامی شده است.

نکونام در پایان گفت: نساجی، برای خیلی از هواداران این تیم فقط یک تیم نیست بلکه زندگی آنها است و میزبانی کمترین حق این هواداران عاشق است.