ورزشکاران آملی از ابتدای سال تاکنون ۱۴ مدال رنگارنگ در میادین بین‌المللی کسب کردند !

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: ورزشکاران این شهرستان از ابتدای سال تاکنون ۱۴ مدال رنگارنگ در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی را از آن خود کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اسماعیل پهلوان در گفت‌وگویی، اظهار کرد: ورزشکاران آملی در رشته‌های مختلف ورزشی برای عرصه قهرمانی بسیار ارزشمند هستند و تاکنون مدال‌آوری فراوانی در میادین جهانی، المپیک، پارالمپیک، آسیایی و بین‌المللی داشتند.

وی افزود: طی روزهای گذشته نیز ورزشکاران آملی مدال‌آور در میادین جهانی و آسیایی رشته کشتی و والیبال با استقبال پرشور مردم و ورزش‌دوستان وارد زادگاه‌شان شدند که این مهم نشان از تلاش شبانه‌روزی، تحمل زحمت‌های خانواده، مربیان، ورزشکاران و فراهم بودن زیرساخت‌ها دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل تصریح کرد: سال ۱۳۹۷ در ورزش قهرمانی برای این شهرستان پر از مدال رنگارنگ بود که تاکنون در رشته‌های مختلف ورزشی همانند کشتی آزاد و فرنگی، والیبال نشسته، والیبال، تنیس، کیک بوکسینگ و موی‌تای ۱۴ مدال در رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی به دست آوردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در آمل بیش از ۴۰ هیأت ورزشی فعال مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته هم با توجه به آمار هیأت پزشکی و ورزشی با دارا بودن کارت بیمه ورزشی به امر ورزش می‌پردازند.

پهلوان بیان کرد: علاوه بر توجه به ورزش قهرمانی در زمینه ورزش‌همگانی گام‌های خوبی برداشته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اعلام برگزاری نشست‌های تخصصی با مسؤولان هیأت‌های ورزشی برای شنیدن گزارش عملکرد، پیشنهادها و راهکارها، گفت: برای پیشرفت و ترقی ورزش در شهرستان آمل از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده استقبال داریم و از راهکارهای کارشناسانه و ارزشمند پیشکسوتان ورزشی، ورزشکاران، مربیان و بزرگان ورزش بهره می‌گیریم.