استارت شهروند با شکست/ ادامه روند ناکامی‌های خارج از خانه با گلباران مشهدی !

ساروی‌ها هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور را با عملکرد ضعیف خط دفاعی و دروازبان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب میزبان خود شدند تا فصل جدید را با باخت آغاز کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور پنجشنبه ۱۴ تیر رسما آغاز شد و در هفته اول رقابت‌ها تیم فوتسال شهروند ساری تنها نماینده استان مازندران در این رقابت ها در مشهد میهمان فرش آرای این شهر بود.

ترکیب ۱۲ نفره فرش آرا مشهد برابر شهروند ساری:

مسعود محمدی، عبدالرحمان سارانی، مجید خزایی، سروش احمدنیا، هادی احمدی، بهنام فعال، صابر خوشنما، علی رستمی، مهدی دهقان نژاد، علی ابراهیمی، میثم اینانلو، حامد سنایی

سرمربی: محسن حسن زاده

 ترکیب ۱۲ نفره شهروند ساری برابر فرش آرا مشهد:

سینا پرکاس، علی حسن پور، مرتضی عظیمایی، علی رهنما، طاها مرتضوی، سعید بلباسی، شهرام شریف زاده، امیرحسین رسولی، مراد ناظری، رضا امانی، کیانوش شیرپور، امیرحسین طیبی

سرمربی: محمد اسماعیل‌پور

در این دیدار پرگل، ساروی‌ها با عملکرد ضعیف خط دفاعی و دروازبان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب میزبان خود شدند تا فصل جدید را با باخت آغاز کند.

گل‌های فرش‌آرا در این دیدار توسط سروش احمدنیا، علی ابراهیمی(۲گل)، میثم ایلانلو، صابر خوش‌نما، علی رستمی به ثمر رسیده شد و دو گل شهروند ساری توسط علی رهنما و طاها مرتضوی زده شد.

شهروند ساری که امسال بر خلاف سال‌های گذشته، چند هفته زودتر تمرینات خود را آغاز کرده بود و در اردوی پیش فصل چند دیدار تدارکاتی را نیز صورت داده بود، موفق نشد به هارمونی لازم برسد و با کادر بومی ای که فصل گذشته نیز هدایت تیم را بر عهده داشت، در شروع فصل نتوانست نتیجه مطلوبی را کسب کند.

بازیکنان پا به سن گذاشته و قدیمی و همچنین چند جوان جویای نام، شهروند این فصل را تشکیل داده‌اند که در این بین حضور چند جوان با نام‌های رضا قنبری، رضا بابایی، عرفان حسین‌زاده، امیرحسین قنبرزاده تنها نقطه مثبت شهروند امسال باشند.

به گزارش فارس، شهروند ساری در هفته دوم این رقابت‌ها هفته آینده باید در سالن سیدرسول حسینی و در حضور هوادانش از آذرخش بندر عباس میزبانی کند.