کنترل لیگ برتر فوتسال کشور با سامانه مدیریت آنلاین

امیر حسین ملکی دبیر کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران در گفتگو با واحد رسانه در خصوص حضورش در سمینار آموزشی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال ایران گفت: سمینار آموزشی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال ایران با هدف آشنایی با سامانه مدیریت آنلاین برای بازی های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امیر حسین ملکی دبیر کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران در گفتگو با واحد رسانه در خصوص حضورش در سمینار آموزشی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال ایران گفت: سمینار آموزشی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال ایران با هدف آشنایی با سامانه مدیریت آنلاین برای بازی های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

ملکی افزود: این سیستم آنلاین در فصل جدید رقابت ها، برای اولین بار در بازی های لیگ برتر فوتسال کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی همچنین بیان داشت: با استفاده از این برنامه، در سازمان لیگ فوتسال هم به مانند لیگ برتر فوتبال تمام نماینده ها باید به طور آنلاین و با سیستم تحت پوشش وب تمامی مسابقات را پوشش دهند.

ملکی ادامه داد: با استفاده از این سیستم سازمان لیگ می تواند به صورت آنلاین از تعداد تماشاچی، رنگ لباس میزبان، رنگ لباس مهمان، گل ها، اخطار ها و اخراج ها، گزارش حواشی بازی و در پایان نتیجه بازی را مطلع شود.

این مسئول با اشاره به مزایای این سیستم، افزود: با استفاده از این برنامه تعداد تماشگران هر تیم تا پایان فصل معلوم خواهد شد.تعداد دریافت اخطار و اخراج هر تیم مشخص و در پایان تیم اخلاق لیگ برتر فوتسال از همین طریق اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: نتایج بطور آنلاین و آنی به سازمان لیگ اعلام می شود که آنها هم در سریعتربن زمان ممکن به صدا و سیما و ارباب جراید و خبرگزاری هااعلام خواهند کرد. اما مهمتر از همه این مواردها، این سیستم از تقلب تیم ها و بازیکنان متخلف که همزمان در دو یا چند تیم بازی میکردند و یا از فوتسال به فوتبال و یا بلعکس در رفت آمد بودند جلوگیری به عمل می آید.

دبیر کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران همچنین خاطرنشان کرد: با تاکید ریاست محترم سازمان لیگ فوتسال، تمامی نمایندگان اعزامی به بازی های لیگ برتر فوتسال، می بایست دوره ICDL را در آموزشگاهای وابسته به فنی حرفه ای کشور گذرانده باشند در غیر اینصورت شرایط استفاده از این برنامه را نخواهند داشت.

قابل به ذکر است؛ در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، حضور بازیکنان و مربیان فوتبال در فوتسال و بلعکس در طول یک فصل ممنون می باشد.