پیشرفت بازسازی استادیوم شهید وطنی امیدوارکننده است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بازدید از استادیوم شهید وطنی قائمشهر گفت: با تلاش مسئوولان ورزشگاه ، بازسازی و ترمیم پیشرفت و رشد خوبی داشته است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، دکتر محمد اسلامی استاندار، علی نبیان معاون عمرانی استاندار، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهدی محمدی فرماندار قائمشهر و دیگر مسئوولان استانی و شهرستانی جهت آگاهی و روند پیشرفت بازسازی، استادیوم شهید وطنی را مورد بازدید خود قرار دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه بازدید از مراحل بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر،اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان با همکاری مسئوولان استانی و شهرستانی و با همت واحد فنی و مهندسی تمام تلاش شان را خواهند کرد تا ورزشگاه شهید وطنی به موقع در اختیار تیم نساجی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه استاندار محترم شخصا پیگیر بازسازی استادیوم شهید وطنی هستند، افزود: خود شخصا به اتفاق استاندار و معاون عمرانی استاندار از روند بازسازی، ورزشگاه را مورد بازدید قرار می دهیم.
حسین زادگان با اشاره به اینکه روند کلی ورزشگاه طبق زمان‌بندی پیش بینی شده خوب بوده است، تصریح کرد: چندین پیمانکار به طور همزمان جهت بازسازی سکوی تماشاگران، روشنایی و اسکوربورد تلاش می کنند تا این استادیوم تا آغاز فصل جدید لیگ برتر در اختیار تیم نساجی قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین افزود: جلسات مختلفی با آقایان ادیانی و رضیان نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ برگزار شد که جهت بازسازی ورزشگاه شهید وطنی امیدوارکننده بود.