«اقرا باسم ربک الذی خلق»

نیما علی رمجی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر روز خبرنگار ورزشی را به خبرنگاران شهرستان رامسر و کشور تبریک گفت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نیما علی رمجی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی و تمامی شهدا و فرهیختگان عرصه فرهنگ و آگاهی بخشی مردم در ارسال پیامی از تلاشگران این عرصه در دو حوزه ورزش و جوانان قدردانی کرد.

متن پیام تبریک علی رمجی به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل می باشد :

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم و تجسم امانت‌داری، مسئولیت، تعهد و وظیفه‌شناسی هستند.

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان واسطه ی موثر اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار ناشدنی است و موفقیت برنامه های مدیران و تصمیم گیران ورزش با حمایت و نقدهای سازنده خبرنگاران بهتر و بیشتر میسر خواهد شد.

حقیقتآ روز خبرنگار، فرصت پاسداشت کوشش صادقانه خبرنگاران پر تلاشی است که با قلم خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در حوزه ورزش، سلامتی و نشاط را به جامعه تزریق می کنند.

اینجانب دوم جولای ۱۱ تیر روز خبرنگاران و روزنامه نگاران ورزشی را به کلیه تلاشگران این عرصه رسانه تبریک گفته و رشد و اعتلای ورزش کشور را مدیون تلاش اقشار مختلف این حوزه می دانم که بی شک با توجه به اخلاق قهرمانی و پهلوانی نقش بسیار زیادی در شکوفایی ورزش ایران دارند این روز را به تمامی اهالی رسانه به خصوص رسانه های ورزشی تبریک می گویم
و سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند منان مسئلت مینمایم

با احترام :
خدمتگزارتان
نیما علی رمجی
ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر

ارسال خبر و تنظیم / تارا هاشمی