زایتسف: قانون‌شکنی کردم و تنبیه را می‌پذیرم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: در اردوی تیم ملی قانون‌شکنی کردم و تنبیه از سوی مسئولان تیم را می‌پذیرم. به گزارش مازنداسپرت ، تیم ملی والیبال ایتالیا این روزها در برزیل به سر می‌برد و برای رقابت با تیم‌های برتر لیگ جهانی ۲۰۱۵ آماده می‌شود، اما حاشیه‌های این تیم تمامی ندارد. ایوان زایتسف، دراگان […]

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: در اردوی تیم ملی قانون‌شکنی کردم و تنبیه از سوی مسئولان تیم را می‌پذیرم.

به گزارش مازنداسپرت ، تیم ملی والیبال ایتالیا این روزها در برزیل به سر می‌برد و برای رقابت با تیم‌های برتر لیگ جهانی ۲۰۱۵ آماده می‌شود، اما حاشیه‌های این تیم تمامی ندارد. ایوان زایتسف، دراگان تراویسا، جولیو سابی و لویجی رانداتزو بازیکنانی هستند که به دلیل شب گردی در برزیل از سوی سرمربی از تیم ملی اخراج شدند.

ایوان زایتسف، دریافت کننده خاطی لاجوردی‌پوشان درخصوص اشتباه خود مطلبی در صفحه اجتماعی خود نوشت که به شرح زیر است:

من معذرت می‌خواهم و می‌خواهم بگویم که چرا… اشتباه کردم و یک قانون را زیر پا گذاشتم. نباید از نظم شبانه که تا ساعت ۱۱:۳۰ اجازه داشتیم اتاق را ترک کنم عبور می‌کردم و ساعت ۲:۳۰ بامداد باز می‌گشتم. طبیعی است که بخاطر این بی‌نظمی باید تنبیه شوم و باید آن را بپذیرم؛ کاملاً هم درک می‌کنم و می‌پذیرم. در این زمینه همه چیز را به سرمربی تیم ملی و فدراسیون والیبال ایتالیا واگذار می‌کنم.

وی ادامه داد: به تمام هم تیمی‌هایم اطمینان دارم که آنها من را به عنوان یک مورد بد در نظر نگیرند و از من پیروی نکنند بلکه بخاطر کارهای درست از من حمایت کنند. باید عذرخواهی کنم از تک تک اعضای تیم ملی بخاطر کاری که در ریو انجام دادم. عذرخواهی من از تمام جوانان، بروتو و رئیس فدراسیون والیبال ایتالیا است.

زایتسف در ادامه نوشت: از صمیم قلبم برای هم تیمی‌هایم آرزو می‌کنم که در فینال موفق باشند و امیدوارم نفرات جایگزین بتوانند خیلی خوب بازی و به تیم ملی کمک کنند./ فارس