رکاب زن آذربایجان شرقی فاتح مسابقات دوچرخه سواری کشور شد

سعید صفرزاده ، رکاب زن تیم آذربایجان شرقی در مسابقات دوچرخه سواری اسقامت جاده قهرمانی کشور که روزجمعه به میزبانی مازندران برگزار شد ، به مقام نخست دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز نخست این مسابقات روز جمعه با رقابت ۱۲۰ رکاب زن از ۳۱ استان کشور در مسیری به مسافت حدود ۶۰ کیلومتر از شهرستان نکا به سمت فرودگاه بین المللی ساری و ارتفاعات کیاپی در شهرستان ساری برگزار شد.حمید بیک خورمیزی از یزد و رضا حسینی از استان مرکزی در رده های بعدی این رشته استقامت جاده قرار گرفتند.روز شنبه دوچرخه سواران در رشته تایم تریل انفرادی به مسافت ۴۰ کیلومتر با هم رقابت خواهند کرد.رئیس هیات دوچرخه سواری مازندران گفت که این مسابقات در سطح بالا و مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی در حال برگزاری است.سیداحمد میری افزود : فدراسیون دوچرخه سواری در نظر دارد تا نفرات برتر این مسابقات را به رقابت های قهرمانی آسیا در جاکارتا اعزام کند.

دوچرخه سوار تیم آذربایجان شرقی قهرمان انفرادی کشور شد

‘ میرصمدی پورسیدی’ رکاب زن تیم آذربایجان شرقی درمسابقات دوچرخه سواری رشته تایم تریل (انفرادی) قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی در مسیر شرق مازندران به مقام قهرمانی دست یافت.

در پایان روز دوم مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور که روز شنبه در رشته تایم تریل انفرادی در مسافت ۳۰کیلومتری در جاده فرودگاه ساری برگزار شد، پورسیدی در رقابت با ۲۸ دوچرخه سوار دیگر با ثبت زمان ۴۲:۰۴:۸۵ دقیقه بهترین عملکرد را از خود برجای گذاشت و به مقام نخست دست یافت.
رضاحسینی از استان مرکزی با ۱۰ و بهنام آرین از استان یزد هم با ۱۷ ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست به ترتیب دوم وسوم شدند.
همچنین مهدی سهرابی از استان زنجان، سعید صفرزاده از استان آذربایجان شرقی و مرتضی رضوانی از استان مازندران در رده های چهارم تا ششم این مرحله قرار گرفتند.
خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری به لحاظ اهمیت برگزاری این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی را نیز داشت، از نزدیک شاهد برگزاری ورقابت رکاب زنان بود.
روزجمعه نیز این مسابقات در رشته استقامت جاده با رقابت حدود ۱۲۰ دوچرخه سوار در مسیری به مسافت ۶۰ کیلومتر ازشهرستان نکا، به سمت فرودگاه بین المللی ساری و ارتفاعات کیاسر در شهرستان ساری برگزار شد که سعیدصفرزاده دوچرخه سوار تیم آذربایجان شرقی زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
حمید بیک خورمیزی از یزد و رضاحسینی از استان مرکزی در رده های بعدی این رشته استقامت جاده قرار گرفتند.
فدراسیون دوچرخه سواری درنظر دارد تا نفرات برتر این مسابقات را به رقابت های قهرمانی آسیا در جاکارتا اعزام کند./ایرنا