با حضور پرشور مردم و مسئولین؛مراسم استقبال و تجلیل از مرتضی پور علی گنجی در بابل با شکوه برگزار شد

مراسم استقبال و تجلیل از مرتضی پور علی گنجی دفاع مستحکم تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم استقبال و تجلیل از مرتضی پور علی گنجی دفاع مستحکم تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با شکوه خاصی برگزار شد.
این مراسم که مراسمی شاد، پر انرژی و با هیجانی بود با حضور اقشار مختلف مردان و زنان شهرستان بابل و شهر های همجوار در روز پنجشنبه مورخ ۷ تیر ۹۷ در سالن سردار شهید سجودی برگزار گردید.
در این مراسم حسین نیاز آذری نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران، ولی زاده بورا معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل ، امیرنیا رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل ، اعضا شورای اسلامی شهر بابل و دیگر مسئولین شهری حضور داشتند.
حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران در این مراسم ورزش بابل را دارای موقعیت استراتژیک برای استان مازندران دانست.
ولی زاده از مساعدت های حسین زادگان و پیگیریهای نمایندگان مجلس تشکر کرد.

در پایان مرتضی پور علی گنجی از حمایت تمامی مسئولین حاضر در مراسم و حضور یکایک مردم تشکر و قدردانی کرد.حسین زادگان همچنین ابراز داشت که ما با ورزشی ها همراه هستیم اما در چارچوب قانون و مقررات.

پاسخگویی حسین زادگان به سوالات مردم، ورزش دوستان و عاشقان ورزش

ساعت ۰۰: ۲۲ روز پنجشنبه مورخ ۷ تیر ۹۷ مراسم استقبال و تجلیل از مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید و در هنگام خروج عده از علاقمندان، ورزش دوستان و عاشقان ورزش به سمت حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان آمدند و سوالاتی را از ایشان در رابطه با وضعیت ورزشگاه هفت تیر شهرستان و تیم خونه به خونه پرسیدند.

آنچه که برایمان جالب بود پاسخگویی حسین زادگان به این عزیزان بود که نزدیک به ۱ ساعت به طول انجامید و در نهایت چون این عزیزان به جواب خود رسیدند با روی گشاده و چهره ای خندان از مدیر کل تشکر نمودند.مردم از مدیرکل خواستند تا حامی آنها باشد.

حسین زادگان در نهایت اینگونه ابراز داشت: که ما با ورزشی ها همراه هستیم اما در چارچوب قانون و مقررات و این پیگیری های شما بنده را دلگرم و خرسند می کند و به اینگونه پیگیری ها علاقمندم و از همه شما متشکرم.