صحبت های جالب مربیان خونه به خونه و الومینیوم هرمزگان بعد از دیدار امروز

مربیان دو تیم خونه به خونه و آلومینیوم هرمزگان بعد از دیدار این هفته در کنفرانس مطبوعاتی صحبت هایی را انجام داده اند که در ادامه میخوانید :   به گزارش مازنداسپرت ؛ داوود حقدوست سرمربی آلومینیوم هرمزگان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از عرض تسلیت خدمت خانواده مرحوم هادی نوروزی گفت  : بازیکن بزگی را […]

31مربیان دو تیم خونه به خونه و آلومینیوم هرمزگان بعد از دیدار این هفته در کنفرانس مطبوعاتی صحبت هایی را انجام داده اند که در ادامه میخوانید :

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ داوود حقدوست سرمربی آلومینیوم هرمزگان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از عرض تسلیت خدمت خانواده مرحوم هادی نوروزی گفت  : بازیکن بزگی را ازدست داده ایم .

 

وی نظرش را در رابطه با بازی امروز اینگونه بیان کرد :هر دو تا تیم بازی خوب و در یک سطحی را به نمایش گذاشتند و فقط تفاوت این دو تیم در مسائل مالی می باشد که زمین تا اسمان بین آنها اختلاف وجود دارد .بچه های تیم ما هنوز هیچ مبلغی را دریافت نکرده اند و فقط به عشق هرمزگان آمده اند ولی بازم مثل همیشه داوری نه از روی عمد بلکه بطور غیر عمد مشکل ساز بوده است.

داوود حقدوست با بیان اینکه شماره ۴ خونه به خونه با اینکه نام خانوادگی او رادارد اما با هم فامیل نیستند گفت : این بازیکن در دو صحنه باید اخراج میشد که یک بار به عمد و بار دوم هم کمک داور با تکان دادن پرچم به داور اعلام کرد که به این بازیکن کارت بدهد اما داور به سادگی از این موضوع عبور کرد به نظر بنده داور تواضن این بازی را بهم زده است که در شرایط حساس داور باید بازی را مدیریت کند اما در کل این برد را به مردم بابل و مازندران تبریک میگویم .

داوود حقدوست در جواب یکی از خبرنگاران که گفت تیم خونه به خونه را چطور عرض یابی می کنید گفت: خونه به خونه تیمی خوب است اما برای بهتر شدن مانند تیم ما به کارکردن زیاد احتیاج دارد با این تفوت که بچه های ما باید از لحاظ روحی روانی کار کنند چون واقعا تحت فشار شرایط مالی هستند ولی تمام تیم ها حداقل ۲۰ الی ۳۰ درصد دریافتی داشته اند اما ما دریغ از یک پاداش دریافتی نداشته ایم.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ اکبر میثاقیان به مردم مازندران خصوصا بابل بخاطر حضور با شرافت و با علاقه در مراسم تشبیع هادی نوروزی یک خسته نباشید گفته و این برد را به مرحوم نوروزی تقدیم کرد.

میثاقیان در ادامه گفت: بازی امروز فشار زیادی را داشته و توقعه مردم از ما زیاد شده در صورتی که این تیم ۲ ماه شکل گرفته است .

وی در ادامه افزود : تیم هایی هستند که ۱۵ الی ۲۰ سال قدمت دارند اما هیچ وقت کاری نکرده اند. ولی همه از تیم ما انتظار قهرمانی دارند اما ما خیلی مانده که به جای اصلی فوتبال برسیم و همه از بنده انتظار دارند و گفته می شود چون میثاقیان را اورده ایم باید قهرمان بشویم ولی من که جرثقیل نیستم باید همه کمک کنند تا قهرمان شویم !

میثاقیان افزود: سهم من و تدارکات و بازیکنان همه در یک اندازه بوده اما همه از بنده چون میثاقیان هستم انتظار دارند. من هم تمام تلاش خود را برای شادی مردم این استان بخصوص مردم این شهرستان صاحب امتیاز این باشگاه که واقعا دمش گرم که این همه هزینه کرده و فشار زیادی روی آنها هم بوده اما باید تحمل کنند چرا که اینجا فوتبال بوده و یک روز بد،یک روز هم خوب بوده چراکه همه روزها که خوب نیست. شما مشاهده میکنید چلسی که پارسال قهرمان شده الان در اخر جدول است. فوتبال این نیست شما دیدید که دقیق ۹۴ از نساجی گل خوردیم اما بر عکس دقیقه ۹۵ پنالتی ما به نفع مس رفسنجان گل نشد.

میثاقیان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که گفت ایا باشگاه واقعا درجریان محرومیت اقای مولایی نبوده گفت: کسی به ما ابلاغ نکرد، بنده خدا مولایی هم یک کاری کرده حالا خودش پشیمان بوده و مولایی هم ادم زحمت کشی بوده و طبق پولی که میگیرد تعصب دارد خب این بنده خدا پس چه کاری انجام بده حرف نزند؟؟ کار نکند؟؟فکر کنم سوتفاهمی در این مورد پیش اماده باشد.