نایب رییس هیات تکواندو مازندران: برای قهرمانی در سال بعد برنامه داریم

تیم منتخب خردسالان دختران استان در بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور با کسب مدال یک مدال طلا، ۲ نقره، ۳ برنز و احتساب ۵۶ امتیاز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مریم کیومرثی، نایب رییس بانوان تکواندو استان مازندران ضمن تبریک به کادر فنی تیم تکواندو خردسالان بیان کرد: انتظار ما از تیم خردسالان بدست آوردن سکوی قهرمانی بود تا جبران نایب قهرمانی سال گذشته را داشته باشیم، اما باوجود تلاش مضاعف تک تک اعضاء تیم، کادر فنی به حفظ جایگاه دوم سکوی قهرمانی رسیدیم.

کیومرثی ادامه داد: با توجه به پایه گذاری مناسبی که در استان انجام شده و برگزاری مستمر لیگ در رده های پایه از تکواندوکاران مستعد خوبی برخوردار می باشیم، که کار برای انتخاب ۱۰نفر از میان صدها برتر جهت حضور در پیکارهای کشوری بسیار سخت است با این وجود سعی بر آن است تا با اعتماد به هوگوپوشان باانگیزه و حمایت کادر فنی برترینهایی به میدان کشوری راه یابند که دارای آمادگی نسبی می باشند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابتهای قرآنی همزمان با مسابقات کیوروگی عنوان کرد: باوجودی که برگزاری رقابتهای قرآنی در بین تکواندوکاران از مازندران آغاز شد، شاید به دلیل کاستی و اطلاع نداشتن از جمع مدال قرآنی با کیوروگی حسرت رسیدن به قهرمانی در تیم خردسالان ماند تا باعث شود در این بخش فرهنگی کوشاتر باشیم و از این پس برترینهای قاریان و حافظان قرآنی خود را راهی این مسابقات کنیم.

نایب رییس بانوان تکواندو استان اضافه کرد: خوشحالم که جواب اعتماد به خردسالانی که برای اولین بار حضور در میدان کشوری را تجربه میکردند گرفته ایم براین اساس جهت برنامه ریزی و گرفتن سکوی قهرمانی در سال آینده با طرح برنامه و اجرای اردوهای استانی توسط مربیان باتجربه در تلاش هستیم.

در پایان کیومرثی اظهار کرد: کسب یکی از سکوهای قهرمانی کشوری بین ۳۲ استان شرکت کننده تنها با همدلی کادر فنی، بازیکنان و حمایت همه جانبه مسئولین رقم میخورد که امیدوارم اینگونه موفقیت ها مستدام باشد.