مازندران میزبان بزرگترین مسابقات تیراندازی اهداف پروازی کشور

در این نشست راهکارهای اجرایی برگزاری مسابقه کشوری، زمان برگزاری، مکان برگزاری، نحوه اجرایی فنی مسابقه در دستور کار قرار گرفت که پس از تایید هیات تیراندازی بسیج سپاه کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پیرو هماهنگی انجام شده با سردار سلیمانی رئیس هیات تیراندازی بسیج سپاه کل کشور در خصوص اعطای میزبانی بزرگترین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی کشوری به هیات تیراندازی بسیج استان مازندران، جلسه ای با این این موضوع با حضور محسنی رئیس هیات تیراندازی بسیج مازندران، دوستی رئیس کمیته اهداف پروازی و لیگ هیات تیراندازی بسیج مازندران، مهندس گودرزی رئیس کمیته داوران و مربیان هیات تیراندازی بسیج مازندران، مهدی عباسپور مدیر اجرائی هیات تیراندازی بسیج مازندران و مسئولین مرکز تربیت بدنی در مکان سپاه کربلا مازندران برگزار گردید.

شایان ذکر است که در این نشست راهکارهای اجرایی برگزاری مسابقه کشوری، زمان برگزاری، مکان برگزاری، نحوه اجرایی فنی مسابقه در دستور کار قرار گرفت که پس از تایید هیات تیراندازی بسیج سپاه کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

در ضمن استاد دوستی با اذعان به اینکه هیات تیراندازی بسیج استان مازندران از ظرفیت بالایی در تمام زمینه های ورزشی و علی الخصوص در رشته اهداف پروازی در جایگاه مهمی در جامعه ورزشی کشور برخوردار است و نیز خاطر نشان کرد با مدیریت خوب جناب اقای محسنی و همه همکارانشان در هیات بسیج سپاه استان، شاهد خلق بزرگترین رویداد ورزشی اهداف پروازی کشوری در مازندران در آینده نچندان دور خواهیم بود.

هیات تیراندازی بسیج مازندران امید دارد با همت والای جامعه ورزش تیراندازی مازندران، گام های ارزشمندی در جهت رشد، ترقی، پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی و اسلامی در جامعه بسیج ورزرشی مازندران برداشته شود.