یادی کنیم از مسئولین دست و دل باز بابلی! آری ما قدر داشته هایمان را می دانیم !!

هفته نامه تخصصی ورزشی توپ پُر در شماره جدیدش در ستون تلنگرهایش، اشاره ای به اقدام مسئولین بابلی در تجلیل عجیب از برادران عالمیان پرداخت که در ادامه می خوانید :

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته نامه تخصصی ورزشی توپ پُر در شماره جدیدش در ستون تلنگرهایش، اشاره ای به اقدام مسئولین بابلی در تجلیل عجیب از برادران عالمیان پرداخت که در ادامه می خوانید :

آری ما قدر داشته‌هایمان را می‌دانیم !! این جمله‌ای بود که مشد حسن و دوستانش بعد از انتقادهای واردشده از اهدای کارت هدیه آبروبر صد تومنی به قهرمان ارزنده‌مان گفته شد. اصلاً میدونید که هدف کارت هدیه صد تومنیه نبود، هدف این بود که این دوستان بگویند ما قدر داشته‌هایمان را می‌دانیم . اصلاً هم‌فکر نکنید که مشد حسن و دوستانش برای گرفتن عکس‌های یادگاری به خانه این قهرمانان رفتنا !! گفته میشه قرار نبود کارت هدیه‌ای داده بشه ولی یکی از این همراهان مشد حسن که تو جیبش کارت هدیه‌های زیاد داشت دست کرد تو جیبشو برای اینکه دست‌خالی ضایع نباشه اینو علی الحساب داد که نفری ۵۰ پولو کار بزنند تا بعداً اقدامات بعدی را برای این‌ها انجام بِدن. به خدا اصلاً راضی به‌زحمت شما و این ولخرجی‌ها نبودیم ! همین‌که قدر داشته‌هایتان را می‌دانید کافیه برامون ….