رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی مازندران مشخص شد !

در مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران، هادی مستانی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجمع عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی مازندران برای انتخاب رئیس هیات استان امروز در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و هادی مستانی با کسب ۱۱ رای از ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال، سکان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی مازندران را برعهده گرفت.

در این مجمع انتخاباتی که حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، همایون مستانی نایب رئیس فدراسیون، کسری منوچهری معاون توسعه امور ورزشی، عادل عالیشان معاون توسعه همگانی و اعضاء مجمع حضور داشتند، هادی مستانی با کسب ۱۱ رای به عنوان رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی مازندران انتخاب شد.
این مجمع انتخاباتی که هفت کاندیدا داشت، سید محمد انصار الحسینی دیگر کاندیدای این مجمع نیز ۶ رای کسب نمود، حمید کاکویی موفق به کسب آرا نشد و علی اصغری معلم کلایی و بهاره قبادی بیستونی نیز انصراف دادند.
همچنین محمود محسنی و محمد گنجی بعنوان دیگر کاندیدای در این مجمع انتخاباتی غایب بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گفت: مازندران بواسطه حضور قهرمانان و پهلوانان، استان ویژه ورزش کشور است

حبیب حسین زادگان در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با اشاره به اینکه اعضای مجمع با احساس مسئولیت در این مجع شرکت نمودند، افزود: مازندران بواسطه حضور قهرمانان و پهلوانان استان ویژه ورزش کشور است و زیبنده استان ما نیست که هیات کوهنوردی جزو هیات های کم کار فدراسیون باشد.
وی با بیان اینکه رئیس جدید هیات در همگانی نمودن این رشته ورزشی کوشش و فعالیت بیشتری نماید، گفت: سرمایه گذاری این رشته را جدی بگیریم که یکی از مشکلات مهم هیات ورزشی نداشتن منابع مالی مطلوب است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، با تاکید بر اینکه از ویژگی خوب کوهنوردان روح بزرگ و منش پهلوانی آنان اشاره نمود و تصریح کرد: کوهنوردان در حوادث و اتفاقات صعب العبور و مسائل امداد و نجات جلوتر از همه ارگان ها بوده و نقش ایثارگری را ایفا می کنند.
همچنین همایون بختیاری نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در ادامه با اشاره به اینکه مجمع انتخابات استان مازندران بدون حاشیه و با مدیریت خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اذعان داشت: استان مازندران با وجود ورزشکاران متعددد و قهرمان پرور از استان های مهم ورزش کشور محسوب می شود.
وی با تاکید بر اینکه کوهنوردی یک رشته ورزشی مرفع و جذاب محسوب می شود، اظهار کرد: مازندران استان المپیکی ورزش کشور است و با وجود تنوع جغرافیایی و اقلیمی در رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیز می تواند موفق عمل نماید.
نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، کوه را مکانی جهت آرامش روح عنوان کرد و افزود: فدراسیون تلاش می کند تا توجه و حمایت بیشتری به ورزشکاران کوهپیمایی شود.