از طلسم احیا در نوشهر و اندیشه لیگ برتری بابلی ها تا نگرانی قائمشهری ها از وطنی !

هفته گذشته هفته نامه تخصصی ورزشی توپ پُر، نشریه ورزشی استان مازندران گزارشی جالب از روند بازسازی ورزشگاه های سه شهر فوتبال خیز استان مازندران قرار داد که این گزارش را در ادامه می خوانید :

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته گذشته هفته نامه تخصصی ورزشی توپ پُر، نشریه ورزشی استان مازندران گزارشی جالب از روند بازسازی ورزشگاه های سه شهر فوتبال خیز استان مازندران قرار داد که این گزارش را در ادامه می خوانید :

طلسم احیا

نوشهری‌ها که بعد از نابودی شموشک حال‌وروز چندان خوشی را در فوتبال شهرشان ندیدند، تنها زمین فوتبال شهرشان را هم ویران‌شده دیدند البته این بار با امیدواری به این ویرانه می‌نگرند. نوشهری‌ها به این امید هستند که با تکمیل استادیوم شهدای نوشهر، مجدد شموشک را در شهر خودشان احیا کنند. اما با این روند کُندی که بازسازی استادیوم نوشهر دارد بعید می‌دانیم که حالا حالاها شموشک در نوشهر احیا شود.

بابلی‌ها در اندیشه لیگ برتر !

خونه به خونه ای‌ها فصلی رویایی را سپری کردند و البته ناکامی در ثانیه‌های پایانی آن‌ها را به هدفشان نرساند. آن‌ها دست‌بردار نیستند و حتی زودتر از همسایه خودشان دست بکار شدند تا تنها استادیوم شهرشان را به‌نوعی به درجه استاندارد برسانند.در ابتدا شاید بوی لیگ برتر در بابل هم به مشام می‌رسید ولی حالا با مشخص شدن تقریبی احتمالات، بابلی‌ها باید خودشان را برای فصلی رویایی تر در لیگ دسته یک فوتبال کشور آماده کنند تا به‌حق اصلی خودشان که لیگ برتر بود برسند. حداقل خوبی بازسازی هفت‌تیر این است که بابلی‌ها به‌مانند قائم‌شهری‌ها منتظر نماندند که صعود کنند بعد استادیومشان را سروسامان بدهند !

نگرانی قائم‌شهری‌ها از وطنی !

بعد از نگرانی نساجی چی ها از صعود به لیگ برتر که حدود ۲۴ سال برایش صبر کرده بودند حالا این بار نگرانی دیگری گریبان قائم‌شهری‌ها را گرفته است. انگار قرار نیست این قائم‌شهری‌ها رنگ خوشی و آرامش را در شهرشان ببینند.استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر در دست تعمیر اساسی است و بااین‌حال و روزی که دارد بعید است قائم‌شهری‌ها لیگ برتر را در شهر خودشان افتتاح کنند. در حد گذر سری به ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر زدیم. پیشرفت کار فقط در قسمت ساخت سکوهای ضلع شرقی ورزشگاه آن‌هم به کمک جمعی از هواداران روبه‌پیشرفت است، اما بازهم بیشتر نگرانی‌ها مربوط به این قسمت از کار است زیرا در صورت اتمام پی‌ریزی و نصب سکوهای این جایگاه، فاز دوم مربوط به این قسمت از آنجایی آغاز می‌شود که کار ساخت رختکن تیم‌ها، اتاق تست دوپینگ و اتاق داوران باید در زیر سکوهای ضلع شرقی آغاز شود.سکوهای سمت چپ جایگاه ویژه به‌طور کامل بتن‌ریزی شده اما در سمت راست جایگاه کارگران در حال شناژبندی و آماده‌سازی آن برای بتن‌ریزی می‌باشند. نرده‌هایی هم برای ردیف اول سکوها در نظر گرفته شد که درون ورزشگاه در حال ساخت هست.اما کماکان هیچ خبری از اسکوربرد و پروژکتورها نیست باید منتظر ماند تا ببینیم پیمانکاران این قسمت از کی مشغول به نصب آن‌ها خواهند شد .با توجه به وسعت ورزشگاه، حضور چندین پیمانکار و کارگر می‌تواند درروند روبه‌جلو این پروژه تأثیر مثبت داشته باشد.تنها نکته‌ای که کمی هواداران را امیدوار به رسیدن ورزشگاه به بازی‌های لیگ برتر می‌کند سخنان آقای رضوی ریاست سازمان ورزش و جوانان شهرستان قائم‌شهر مبنی بر نصب صندلی‌ها در نیم‌فصل بازی‌ها هست، به گفته ایشان با کسب اجازه از نماینده ‌ای اف سی صندلی‌های ورزشگاه همزمان با ساخت سکوهای ضلع غربی ورزشگاه که قرار است در نیم‌فصل لیگ برتر ساخته شود نصب خواهد شد.حضور هرچه بیشتر کارگران و نظارت جدی پیمانکارت بر روی این پروژه باعث تسریع در ساخت می‌شود و کارگران نیز کار خود را جدی‌تر و با سرعت عمل بیشتری انجام خواهند داد.این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که هواداران نساجی نگران نرسیدن ورزشگاه شهید وطنی به شروع لیگ برتر هستند. آن‌ها خواهان این شده‌اند که روند بازسازی ورزشگاه با شتاب بیشتری صورت بگیرد.

منبع : هفته نامه توپ پُر