شهروند ساری با کادر فصل گذشته استارت زد + گزارش تصویری

تیم فوتسال شهروند ساری برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تمرینات خود را آغاز کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتسال شهروند ساری برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تمرینات خود را آغاز کرد.در حالی که حواشی زیادی مبنی بر حضور وحید شمسایی برای هدایت شهروند ساری به گوش می رسید و مسئولین این باشگاه از توافق نهایی با این فوتسالیست با تجربه خبر می دادند، تمرینات شهروند با کادر سابق استارت خورد تا تمامی حواشی جهت معرفی سرمربی جدید به پایان برسد.

تمرین شهروند ساری زیر نظر محمد اسماعیل پور مربی جوان و موفق شهروند ساری رسما آغاز شد و این مربی در حضور منتخبی از بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان جوان تمرینات را رسما استارت زد.

بازگشت دو بازیکن سرباز شهروند و حضور اکثریت بازیکنان فصل گذشته نوید فصلی خوب را برای شهروند می دهد. البته غیبت طاها مرتضوی و محمد رضا کرد به نوعی در تمرین شهروند ساری عجیب بود و خبری هم از مرتضی عظیمایی در تمرینات شهروند نبود. نکته جالب توجه حضور احمد رضارضایی سنگربان و کاپیتان تیم ملی ناشنوایان ایران در تمرینات شهروند ساری بود. این گلر ملی پوش دو بار بهترین دروازبان جهان و آسیا شناخته شده بود و بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در رقابت های آسیایی و جهانی بر عهده داشته است.

حضور بازیکنان جوان هم بر سر تمرین شهروند ساری از نکات جالب توجه دیگر آغازین تمرینات شهروند بود. شاید این فصل شهروند با بازیکنان جوان و بومی بخواهد فصل پوست اندازی خودش را آغاز کند.

باید صبر کرد و منتظر ماند تا ببینیم این شهروند امسال با چه تفکراتی وارد مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور خواهد شد ..!