حضور ۳ تکواندوکار بانوی مازندرانی در بازی‌های آسیایی

نایب رئیس هیأت تکواندو مازندران گفت: زهرا پوراسماعیل، الهه شیدایی و پریسا جوادی به عنوان سه تکواندوکار مازندرانی جواز حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را به دست آوردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مریم کیومرثی با اشاره به درخشش بانوان تکواندو مازندرانی در انتخابی تیم ملی اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی با حضور داوران رسمی و در خانه تکواندو برگزار شد که سه بانوی مازندراین مسافر جاکارتا شدند.

وی افزود: در نهایت الهه شیدایی، پریسا جوادی و زهرا پوراسماعیل به‌عنوان سه تکواندوکار مازندرانی به همراه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی به عضویت تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی در آمدند.

نایب رئیس هیأت تکواندو مازندران در ادامه گفت: در وزن  منهای۵۳ کیلوگرم الهه شیدایی ۱۰ بر ۳ برابر مهسا پورمیرزای به برتری دست یافت و مسافر جاکارتا شد.

 کیومرثی افزود: در وزن منهای ۵۷کیلوگرم ابتدا پریسا جوادی پس از تساوی ۱۰ به ۱۰ مقابل طیبه پارسا، با امتیاز طلایی در راند چهارم به برتری دست یافت و سپس با همین نتیجه زهرا شیدایی را شکست داد و جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را به‌دست آورد.

وی گفت: همچنین زهرا پوراسماعیل با کسب مدال در بیست‌وسومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کرده بود.