حضور تیم مازندران درلیگ دسته یک اسکواش کشور با نام شهدای غواص

رییس هیات اسکواش مازندران، از حضور تیم شهدای غواص این استان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک اسکواش باشگاه های کشور که نیمه دوم آبان ماه آغاز می شود، خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ بهمن صفری گفت: این تیم اکنون تمرینات آماده سازی خود را با حضور اشکان اتحادی سرمربی خود […]

925256رییس هیات اسکواش مازندران، از حضور تیم شهدای غواص این استان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک اسکواش باشگاه های کشور که نیمه دوم آبان ماه آغاز می شود، خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهمن صفری گفت: این تیم اکنون تمرینات آماده سازی خود را با حضور اشکان اتحادی سرمربی خود در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار می کند.
وی به جذب چند بازیکن مطرح دارای رنکینگ کشور به تیم شهدای غواص مازندران برای حضوری پرقدرت در رقابتهای لیگ دسته یک اسکواش باشگاه های کشور اشاره کرد و افزود: سمیع اله قاصدآبادی دارای رنکینگ ۱۰ کشور، شاهین عبداله نژاد ، محمدحسین مومنی ، احسان رعیت پناه و سعیدقاصدآبادی بازیکنان جدیدی هستند که تیم شهدای غواص مازندران را در رقابتهای لیگ همراهی خواهند کرد.

رییس هیات اسکواش مازندران ادامه داد: سعی کردیم برای رقابتهای امسال لیگ دسته یک تیمی را در حد صعود به لیگ برتر وحتی قهرمانی ببندیم و دراین راه هم از این تیم حمایت خوبی نیز خواهیم کرد.

صفری تصریح کرد: به طور حتم با نفراتی که امسال به تیم اسکواش شهدای غواص مازندران جذب شدند، این تیم برای کسب موفقیت در لیگ حاضرخواهد شد وزنگ تفریحی برای هیچ تیمی چه دربازیهای خانگی وخارج از خانه نخواهد بود.

وی افزود: با تمرینات خوبی که این تیم ازیک ماه گذشته در ساری آغاز کرده برای قهرمانی در لیگ دورخیز کرده و فقط به حضور در فینال مسابقات راضی خواهد شد.

رییس هیات اسکواش مازندران با اشاره به اینکه فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک اسکواش باشگاه های کشور با حضور ۱۲ تیم از ۲۰ آبان ماه آغاز می شود، گفت: تیم اسکواش شهدای غواص مازندران در این رقابتها با تیم های یزد، کیش ، تهران و مشهد همگروه است.