صالحی امیری: پرچمدار ایران در بازیهای آسیایی به زودی مشخص می‌شود

رییس کمیته ملی المیپک گفت: قایقرانی از رشته های مدال آور است و تصمیم گرفتیم تا با ظرفیت بالا و در هر رشته حضور داشته باشیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا صالحی امیری پس از بازدید از اردوی قایقرانی اظهار داشت: این محیط بسیار مفرح و با نشاط است. جوانان زیادی در حال آماده سازی برای بازیهای آسیایی هستند تا ان شاالله خبرهای خوبی در این بازی ها بشنویم.

وی افزود: از زحمات رییس فدراسیون و مجموعه همکاران ایشان تشکر می کنیم که تلاش خوبی انجام دادند تا برای کشور مدال آور باشند. این یک امر قطعی است که یکی رشته های پر امید ما در بازیهای آسیایی برای مدال آوری، رشته قایقرانی باشد.

رییس کمیته ملی المپیک بیان داشت: تک تک ورزشکاران این رشته با جدیت اردو را دنبال می کنند. وقتی با سجادی صحبت می کردم ایشان این رشته را یکی از رشته های مدال آور می دانست.  در جلسه امروز تصمیم  گرفتیم تا در این رشته با ظرفیت بالا در بازی ها شرکت کنیم.

صالحی امیری بیان داشت: تمروز در جلسه ستاد عالی بازیها در مجموع حجم تقاضا خیلی زیاد بود. مکانیزم ساختارمندی وجود دارد و بررسی های اساسی صورت می گیرد و در مجموع جلسات امروز ۲۸۰ ورزشکار آقا و ۱۰۵ ورزشکار خانم را برای اعزام به بازیها جمع بندی کردیم.

وی ادامه داد: همه فدراسیون‌ها در حال حاضر در تلاش هستند و شرایط برای یک جهش خوب در جاکارتا فراهم است و آنچه قطعی به نظر می رسد این است که همه انتخابها منطقی و دارای نظم است. میزان جوایز قهرمانان با افزایش جدی مواجه شده و این جوایز  پای سکوی بازیها اهدا می شود. ما تلاش می کنیم در حد توان و مقدورات از این ورزشکاران حمایت کنیم.

صالحی امیری تصریح کرد: زنان ما امروز در ورزش جایگاه واقعی خود را پیدا کرده اند و از این بابت خوشحال هستیم. پرچمدار کاروان ایران در جلسات آتی مشخص می شود. ضمن این که هنوز برای لباس کاروان به جمع بندی نرسیده ایم.