در مجمع عمومی سالیانه هیات کشتی مازندران چه گذشت !؟

مجمع عمومی سالیانه هیات کشتی مازندران با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی و اعضای مجمع برگزار گردید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این مجمع سالیانه که در سالن اجتماعات خانه کشتی استان در ساری برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مهمانی خدا گفت: جایگاه ورزش مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی رشته در سطح کشور بسیار خوب عمل کرده است.

حسین زادگان با بیان اینکه ورزش مازندران در حال حاضر در ۲۳ رشته شخصیت قهرمانی دارد، تصریح کرد: کشتی مازندران با توجه به برنامه های اجرایی، درخشش و موفقیت های متعدد از هیات های برتر فدراسیون و ورزش استان محسوب می شود.
وی با تاکید به اینکه در آستانه بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای ۲۰۱۸ اندونزی قرار داریم، افزود: ستاد بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی از دو سال قبل جهت شناسایی و حضوری قدرتمند ورزشکاران مازندرانی با تشکیل جلسات مختلف در اداره کل ورزش و جوانان شکل گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از عشق و استعداد نخبه ورزشی در بین جوانان مازندرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: از اینکه ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی با درخشش شان در مسابقات بین المللی ضمن اهتزاز پرچم کشورعزیزمان، شادی مردم را فراهم می آورند، احساس غرور می کنم.
https://mazandaran.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/303833/IMG_6835.JPG
در ادامه حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی جایگاه ورزش مازندران بویژه کشتی را در سطح کشور عالی ارزیابی کرد و اذعان داشت: با حمایت و پیگیری مسئوولان و همت ورزشکاران، نخبه ترین و مدال آورترین ورزشکاران در استان مازندران فعالیت دارند.
دبیر فدراسیون کشتی از تفاهم نامه همکاری با آموزش پرورش اشاره کرد و گفت: تیم دانش آموزی کشورمان با درخشش کشتی گیران مازندرانی در دو بخش آزاد و فرنگی با اقتدار قهرمان جهان شد.
بنی تمیم از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان جهت توسعه و شکوفایی ورزش اول استان تشکر نمود و افزود: یکی از اقدامات و طرح های مهم فدراسیون احداث هتل ۶ طبقه ای در مجموعه آزادی تهران است که تمامی امکانات ویژه جهت شرایط میزبانی کشتی گیران ملی را دارد.
در پایان علی اصغر ثمربخش رئیس هیات کشتی مازندران ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: امروز شرایط امنیت کشتی استان فراهم است و این افتخارات و موفقیت کشتی استان را مدیون قهرمانان، مربیان، داوران، مسئوولان و خانواده ورزشکاران است.
وی نقش مربیان مازندرانی را در اردوی های تیم ملی پررنگ و سازنده عنوان کرد و یادآور شد: فدراسیون در انتخاب کادرفنی تیم های ملی کشتی دقت لازم را بعمل آورد و تجربیات مربیان سازنده مازندرانی بهره بیشتری ببرد.
در پایان مجمع نیز اعضای مجمع به نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
همچنین رضا یزدانی قهرمان جهان و آسیا نیز در مجمع عمومی سالیانه هیات کشتی استان مازندران حضور داشت.