درویشی : به دنبال شکوفایی استعداد ها در جام رمضان هستیم

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقات فوتسال تحت عنوان گرامی داشت شهید صادق مزدستان در قائمشهر آغاز شد و تیم ها در دو سطح آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، رضا درویشی رئیس هیئت فوتبال شهرستان قائمشهر در گفتگویی با خبرنگار ما از برگزاری مسابقات جام رمضان گفت و اظهار داشت:به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقات فوتسال تحت عنوان گرامی داشت شهید صادق مزدستان در قائمشهر آغاز شد و تیم ها در دو سطح آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: رده ی بانوان شب شنبه مورخ ۶ خرداد با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدا جوایز پایان پذیرفت اما در رده ی آقایان تیم ها در حال رقابت می باشند.مسابقات فوتسال ویژه ی بانوان با شرکت ۶ تیم از شهرستان های مختلف استان در سالن شهرداری قائمشهر برگزار شد.

درویشی در خصوص تیم های شرکت کننده در این رقابت ها گفت: تیم های “ايرانيان قائمشهر”، “لوتوس ساری” و نماینده ای از “نکا” به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

وی هدف از برگزاری مسابقات بانوان را توسعه ورزش فوتسال بانوان عنوان کرد و افزود: کشف استعدادهای جدید و جوان استان و ایجاد رقابت سالم و الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) در زندگی بانوان ورزشکار و اعتلای روح پهلوانی ورزش با اقتدا به نام حضرت علی (ع) اهداف اصلی این رقابت ها بوده است.

رئیس هیات فوتبال قائمشهر سطح کیفی این مسابقات را بالا عنوان کرد و بیان داشت: این دوره از مسابقات فوتسال بانوان با نظر کارشناسان فوتبال و فوتسال از کیفیت مطلوبی برخوردار بود که امیدواریم با حمایت از بانوان ورزشکار بتوانیم باعث شکوفایی این استعدادها در سطح کشور شویم.

وی همچنین از برگزای مسابقات فوتسال آقایان گفت و افزود:این مسابقات در دو رده ی بزرگسالان و تیم های پایه (شامل خردسالان زیر ۱۰
سال و ۱۲ سال و نونهالان) از اوایل ماه مبارک رمضان آغاز شد.
درویشی ادامه داد : در رده ی بزرگسالان ۳۰ تیم شرکت نمودند که بیش از ۳۰۰ بازیکن و مربی در این دوره حضور پیدا کردند که در سالن جهان پهلوان امامعلی حبیبی به رقابت در حال رقابت میباشند.

درویشی سطح این مسابقات را نیز بالا عنوان کرد و افزود: سطح کیفی مسابقات به گواه کارشناسان و پیشکسوتان و مسئولین بالا بوده و بازیکنان مطرح لیگ های مختلف و حتی بازیکنان ملی پوش نیز در این دوره به رقابت پرداختند و سعی شده بازیکن برتر و دروازه بان برتر هرشب مسابقات از لحاظ فنی معرفی شود. در پایان این رقابت ها از سه تیم برتر تقدیر خواهد.

این مسئول همچنین از توجه ویژه به رده های پایه اشاره کرد و گفت: در رده های پایه نیز با توجه به همزمان بودن این دوره ی مسابقات با امتحانات مدارس، این رقابت ها با شرکت نزدیک به ۳۰ تیم در سالن جهان پهلوان تختی در حال پی گیری است.

وی افزود : تیم هایی از شهرستان های دیگر استان نیز در این دوره شرکت نمودند و باعث افزایش سطح کیفی مسابقات شده اند که قطعأ استعدادهای فراوانی در این دوره از مسابقات توسط مربیان و کارشناسان فوتبال شناسایی خواهند شد و به تیم های معتبر راه می یابند.

درویشی همچنین از حضور داوران مطرح در این مسابقات گفت و بیان داشت: سعی شده در بازی های رده های بزرگسالان از داوران سرشناس، مطرح و باتجربه ی کشوری و در رده های پایه نیز از داوران جوان و با انگیزه استفاده نماییم. امیدوارم بتوانیم با یاری همه ی اهالی ورزش و رسانه در معرفی استعدادهای این شهرستان و استان گامی بلند برداریم.