از تبیین سیاست های جدید ورزش آمل تا استقرار دفتر نمایندگی ورزش و جوانان در دابودشت

با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان جلسات متعددی را در بخشداری دابودشت برگزار کردیم که اگر شرایط در بخش مهیا شود بعد از ماه مبارک رمضان دفتر نمایندگی ورزش و جوانان را افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتر اسماعیل پهلوان در جلسه شورای توسعه ورزش شهرستان آمل، با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است،گفت: ورزش همگانی می تواند در روند توسعه پایدار و سلامتی تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: با نظر مساعد فرمانداری شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران در هشت رشته ورزشی مسابقات جام رمضان در حال برگزاری بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از استقرار دفتر نمایندگی ورزش و جوانان در بخش دابودشت خبرداد و افزود: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان جلسات متعددی را در بخشداری دابودشت برگزار کردیم که اگر شرایط در بخش مهیا شود بعد از ماه مبارک رمضان دفتر نمایندگی ورزش و جوانان را افتتاح خواهیم کرد.

دکتر پهلوان با اشاره به رویکرد و سیاست ورزش و جوانان ،بیان کرد: وظایف وزارت توسعه و تعمیم ورزش ، آموزش و تربیت مربیان و داوران،ارتقا سطح حرفه ای با رویکرد اقتصادی،همگانی کردن ورزش، تاسیس و تجهیز ورزشگاه ها، صدور یا لغو پروانه باشگاهها، هدایت و حمایت هیات های ورزشی ،ارتباط با مراکزتخصصی علمی و ورزشی و تقویت نمودن بخش مشارکت های مردمی از سیاست های ورزش و جوانان شهرستان بوده است‌.

وی خاطرنشان کرد: سطح سلامت جامعه با ورزش تنظیم می گردد که باید در این خصوص مشکلات و معضلات ورزش را کاهش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل ادامه داد: باید اقتصاد،اجتماع و فرهنگ را در ورزش وارد کنیم،بیش از ۴۵ درصد صنعت استان در شهرستان وجود دارد که با کمک آنها باید ورزش کارگری را فعال کنیم.

دکتر پهلوان اضافه کرد: باید ورزش دانش آموزی و دانشجویی را در شهرستان فعال کنیم و باید هیات ورزشی آن مشخص شود تا در بحث اجتماع و فرهنگ در ورزش فعالیت داشته باشیم.

وی در پایان گفت: بصورت ماهانه جلسه شورای توسعه ورزش شهرستان برگزار شود تا مشکلات و معضلات ورزش و جوانان شهرستان بهتر پیگیری شود.