فرزان نایب قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا شد

فرزان عاشورزاده در رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ ویتنام اولین مدال در بخش کیوروگی مردان و چهارمین مدال مازندرانی های اعزامی به این پیکارها را بدست آورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین روز از پیکارهای کیوروگی مردان در قهرمانی آسیایی ۲۰۱۸ ویتنام در سالن 《پونو》 شهر ویتنام در حال برگزاری است .

فرزان عاشورزاده اولین نماینده مازنی ها در نخستین روز از بیست و سومین دوره رقابتهای آسیایی در وزن ۵۸- کیلوگرم به شیاپ جانگ رفت نایب قهرمان آسیا شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

فرزان بعد از یک دور استراحت برای رسیدن به مدال نقره مقابل نماینده اندونزی ایستاد و با نتیجه ‌۱۹ بر ۵ بازی را به سود خود پایان برد.
در بازی بعدی همراه با هوگوپوش ازبکستان به شیاپ جانگ رفت و با نتیجه ۱۵ در یک بازی نفسگیر به راند طلایی رفتند و در نهایت این فرزان بود که امتیاز طلایی را کسب کرد.

در نیمه نهایی عاشورزاده به مصاف نایب قهرمان المپیک حریفی از تایلند رفت و با برتری تمام تاوین هانپراب را شکست داد و فینالیست شد .

در فینال مقابل نماینده کره جنوبی که برنز المپیک و ۳ مدال جهان را در کارنانه ورزشی خود دارد نتیجه بازی را ۵-۴ واگذار کرد و نایب قهرمان آسیا شد.

گفتنی است، فردا در دومین روز رقابتهای کیوروگی از مردان تکواندوکار سروش احمدی و احمد محمدی به شیاپ جانگ میروند و برای سومین و آخرین روز پیکارها در بخش زنان زهرا پوراسماعیل را به عنوان هفتمین نماینده مازنی ها خواهیم داشت.