خیلی ها زیرپای فوتبال ما را خالی کردند/صبحانی نیا : شهدای ساری به دنبال زنده کردن نام شهر ساری در فوتبال کشور است !

شهری که بزرگترین استادیوم ورزشی استان را به عنوان انبار چوب در خودش جای داده است که دیگر نباید به فکر پیشرفت در فوتبال باشد . با همین یک جمله می شود فاتحه فوتبال این شهر را خواند !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چند سالی است که چراغ فوتبال در شهر ساری خاموش شده است.شاید بعد از مرگ صنعت و دست و پا زدن و جان دادن این تیم به اصطلاح محبوب به کل فوتبال در این شهر نابود شد. شاید اگر فوتسال را از شهر جدا کنیم باید فاتحه این ورزش را در مرکز استان بخوانیم. درخشش در سطوح پایه اصلا به چشم مردم این شهر نمی آید و همه به دنبال جایگاهی همانند شهرهای همسایه هستند.بعد از لیگ برتری شدن نساجی و درخشش چندین ساله خونه به خونه ، ساروی ها بیش از پیش حسرت میخورند و جای خودشان را در فوتبال کشور خالی می بینند.شاید سیاسی بازی ها در مرکز استان و چشم و هم چشمی های مربیان ساروی و زیر پا خالی کردن های رقبای به اصطلاح دوست در شهر ساری، ریشه فوتبال در مرکز استان را خشک کرده است. شهری که بزرگترین استادیوم ورزشی استان را به عنوان انبار چوب در خودش جای داده است که دیگر نباید به فکر پیشرفت در فوتبال باشد . با همین یک جمله می شود فاتحه فوتبال این شهر را خواند !

محمد اسماعیل صبحانی نیا مربی بازیکن تیم فوتبال شهدای ساری تنها تیم باقی مانده از مرکز استان در لیگ کشور در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص علل ناکامی فوتبال در شهر ساری اظهار داشت : کم لطفی های زیادی در حق من و امثال من شده و حسادت های زیادی در شهر ساری سبب شده وضعیت فوتبال در شهر به این وضع بیافتد.

وی ادامه داد : در این چند سال اخیر که فوتبال در مرکز استان به نابودی رسیده، خیلی ها زیرپای فوتبال ما را خالی کردند که مطمئن باشید روزی چوب این کارهایشان را خواهند خورد.مگر شهر ساری چه چیزی کمتر از اصفهان و دیگر شهر ها دارد !؟ اصفهان نه استعداد دارد و نه فوتبال درست حسابی ای ولی با این وضع با مدیریت خوب دو عنوان نایب قهرمانی آسیا دارد و ما همچنان اندرخم یک کوچه ایم و نه تنها تیم لیگ برتری نداریم بلکه اصلا در سطح کشور در هیچ لیگی حضور نداریم.

این مربی جوان با ابراز تاسف از عدم حمایت مسئولین از ورزش مرکز استان افزود : فوتبال جوانان این شهر بخاطر همین مشکلات تباه شده است.

صبحانی نیا در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شهدای ساری گفت : شهدای ساری به دنبال زنده کردن نام شهر ساری در فوتبال کشور است. اما سید ذوالفقار شریفی مدیریت این باشگاه تنهاست.مسئولین شهری باید به کمک این فرد بیایند.

وی ادامه داد : شهدای ساری به دنبال حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است اما این روزها هیچ حمایتی از سوی مسئولین صورت نگرفته است. به دنبال خرید سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم تا بعد از سال ها نام شهر ساری در فوتبال کشور بدرخشد اما برای رسیدن به این هدف خواستار حمایت های همه جانبه هستیم.

این مربی جوان خواستار احترام به نام شهدا شد و افزود : مسئولین شهری چه ورزشی و چه غیر ورزشی به حرمت نام شهدا از تنها تیم فوتبال این شهر حمایت کنند تا باری دیگر رنگ و بوی فوتبال در شهر ساری پیچیده شود. مگر ساری چه چیزی کمتر از شهرهای همسایه دارد !؟ چرا ما نباید در ساری تیمداری کنیم ؟

صبحانی نیا ضمن گلایه از عدم حمایت مادی و معنوی مسئولین اظهار داشت : نمی دانم چرا کسی حاضر نیست به این تیم کمک کند. اگر با مدیریت و کادر این تیم مشکلی دارند بگویند تا ما به کلی کنار بکشیم تا همین یک تیم هم در شهر ساری نابود شود. چطور موقع رای گیری و انتخابات به تیم ما میچسبند ولی حالا که وقت کمک کردن است کنار می کشند !؟

وی با بیان این موضوع که جوانان این شهر از دست رفتند بیان کرد : باید به حال ورزش این شهر گریست که جوانانش به دلیل عدم حمایت قید ورزش را زدند و به سمت و سوی اعتیاد رفتند. تا کی باید استعداد سوزی کنیم . کلی جوانان با استعداد فوتبالیست در این شهر بخاطر اشتباهات مسئولین تباه شدند.

این مربی خواستار حمایت شهرداری از فوتبال مرکز استان شد و بیان داشت : در تمامی شهرهای کشور شهرداری ها تیمداری می کنند . مگر ما چه کمتر از دیگر شهرهای کشور داریم . ما بهترین شهرداری را در سطح کشور داریم که واقعا می توانند با حضور در ورزش فوتبال این شهر را مجدد زنده کنند و شور و نشاط را به شهر برگردانند.

مربی تیم فوتبال شهدای ساری در پایان خاطرنشان کرد : این مژده را به فوتبال دوستان ساروی بدهم که شهدای ساری قصد تیمداری در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد و مطمئن باشید اگر این تیم حمایت شود به مراحل بالاتر صعود خواهد کرد و خاطرات خوش فوتبال در شهر ساری را دوباره زنده خواهد کرد . از مسئولین سیاسی و ورزشی شهر ساری میخواهم نگاه ویژه ای به تنها تیم باقی مانده در مرکز استان توجه کنند تا این تیم به مانند سایر تیم ها رو به نابودی نرود.