دعوت آقای خاص ازچهار فرنگی کار مازندرانی/ محسن حاجی پور دعوت نشد!

دبیرهیات کشتی مازندران، از دعوت چهار فرنگی مازندران به نخستین مرحله از اردوی آماده سازی وتدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران که از روزیکشنبه در تهران برپا می شود، خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ،غلامرضا نوری زاده گفت: علی ارسلان در وزن ۷۱کیلوگرم و قاسم رضایی و امیرحسین حسینی در وزن ۹۸ […]

55757دبیرهیات کشتی مازندران، از دعوت چهار فرنگی مازندران به نخستین مرحله از اردوی آماده سازی وتدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران که از روزیکشنبه در تهران برپا می شود، خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ،غلامرضا نوری زاده گفت: علی ارسلان در وزن ۷۱کیلوگرم و قاسم رضایی و امیرحسین حسینی در وزن ۹۸ کیلوگرم و بشیر باباجان زاده در وزن ۱۳۰کیلوگرم چهارکشتی گیرمازندرانی هستند که از ۱۲ مهرماه در اردوی ۱۱ روزه تیم ملی در خانه کشتی تهران تمرین خواهند کرد.

وی افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با حضور ۳۵ کشتی گیر برگزار می شود، که ازاین شمار چهار کشتی گیر به دعوت محمدبنا سرمربی تیم ملی از مازندران هستند.

نوری زاده اضافه کرد: فرهاد اسماعیل نژاد به عنوان مربی در میان کادرفنی تیم ملی حضور دارد.

وی همچنین درپاسخ به سوالی درخصوص دعوت نشدن محسن حاجی پور در وزن ۵۹کیلوگرم که چندی قبل درمسابقات جهانی آمریکا نیز حضور داشت، گفت: این دعوت به تشخیص وشناخت محمدبنا بوده و برای هیات کشتی استان هم دعوت نشدن حاجی پور توسط آقای بنا جای سوال دارد.

دبیرهیات کشتی مازندران ادامه داد: یکی از برنامه های جدی سرمربی جدید تیم ملی ، اماده کردن ملی پوشان از هم اکنون تا بازیهای المپیک برزیل است واین اردوها با این هدف برگزار می شود.

نوری زاده با اشاره به اینکه قاسم رضایی دروزن۹۸ کیلوگرم درمسابقات جهانی آمریکا سهمیه ورودی المپیک را کسب کرده است، ابرازامیدواری کرد: دیگر کشتی گیران مازندرانی هم بتوانند با درخشش دراین اردوها درترکیب تیم ملی در مسابقات کسب سهمیه المپیک قرار بگیرند.

وی یادآورشد: اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از ۱۲ مهرماه در خانه کشتی تهران آغاز می شود و تا روز ۲۳ مهرماه ادامه خواهد داشت.