۱۲ بازیکن برتر به رقابت‌های جهانی و پاراآسیایی اعزام می‌شوند

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: بازیکنان به مرز آمادگی خوبی در اردوی ساری می‌رسند و تا ۱۲ بازیکن برتر به رقابت‌های جهانی و پاراآسیایی اعزام می‌شوند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا دستیار امروز در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در مجموعه ورزشی ایثار ساری اظهار کرد: بازیکنان به مرز آمادگی خوبی در این اردو می‌رسند و تا ۱۲ بازیکن برتر به رقابت‌های جهانی و پاراآسیایی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه مجموعه ایثار ساری از نظر امکانات برای شرایط میزبانی شایسته، برای کادر فنی و بازیکنان مناسب است، افزود: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان که شرایط میزبانی مطلوب تیم ملی را مهیا کردند، تشکر می‌کنم.

 سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در ادامه درباره برگزاری این اردو یادآور شد: بازیکنان برای شرکت در مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر مردادماه به میزبانی هامبورگ آلمان و بازی‌های پاراآسیایی مهرماه در جاکارتای اندونزی آماده می‌شوند.

دستیار با اشاره اینکه بر اساس برنامه و هدفی که فدراسیون در این مسابقات دارد، پیش می‌رویم، گفت: ۱۶ بازیکن خوب در اردوی آمادگی داریم، امیدوارم یک انتخاب شایسته در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی هامبورگ و پاراآسیایی جاکارتای داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ایجاد روحیه و انگیزه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور در آسایشگاه قطع نخاعی ساری به عیادت جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی رفتیم.

 اردوی امادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان از ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا ۷ خردادماه در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار ساری برگزار می‌شود.