برگزاری اردوی تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر و وزنه‌برداری جانبازان و معلولین در ساری

برای حضور پرقدرت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی اردوی تیم‌های ملی بسکتیال با ویچلر و وزنه‌برداری جانبازان و معلولین در ساری در حال برگزاری است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حاشیه برگزاری اردوی تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر و وزنه‌برداری جانبازان و معلولین در در مجموعه ورزشی ایثار مرکز استان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در دیدار با ملی‌پوشان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم در مدت اقامت و برپایی اردوی که در مازندران حضور دارید، میزبان شایسته ای برای شما ورزشکاران عزیز باشیم.

حبیب حسین‌زادگان مازندران را ورزشی‌ترین استان کشور عنوان کرد و افزود: ورزشکاران مازندرانی در ۲۳ رشته ورزشی توپی و غیرتوپی قابلیت کسب مدال را دارند و برای کشور و استان خود افتخارآفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران ورزش را دوست دارند و با ورزش زندگی می‌کنند، تصریح کرد: نیمی از موفقیت و افتخارآفرینی ورزش کشور توسط دلاورمردان و شیرزنان ورزش مازندران به‌دست می‌آید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: امیدوارم این اردوی آمادگی در مرکز مازندران موجب شود تا در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای ۲۰۱۸ اندونزی و مسابقات جهانی، خوش بدرخشید.

به گزارش فارس، اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر تا ۷ خردادماه در مجموعه ورزشی ایثار ساری ادامه دارد و ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی هامبورگ آلمان و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی آماده می‌شوند.

حکیم منصوری، وحید صادق‌پور به‌عنوان دو بازیکن و مسعود فلاح به‌عنوان مربی از مازندران در این اردوی آمادگی حضور دارند.

همچنین در ادوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین کشورمان نیز حمزه محمدی به‌عنوان بازیکن و علی محمودی به‌عنوان مربی از مازندران حضور دارند.

این اردو نیز تا ۱۲ خردادماه ادامه خواهد داشت و ورزشکاران برای حضور پرقدرت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی آماده می‌شوند.

در حاشیه بازدید از این دو اردو نقی مهدی رئیس هیأت جانبازان و معلولین مازندران نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان را همراهی می‌کرد.